MammaHåp1 Skrevet 29. mai 2012 #1 Skrevet 29. mai 2012 Jeg testet meg i dag og fikk en svak positiv test 2 dager før test dag. Dette satt virkelig tankene mine i en surr, er jeg gravid eller det kjemisk???? Gruble gruble...
MammaHåp1 Skrevet 29. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 29. mai 2012 Håper så inderlig ! Bestemt meg for å ta blodprøve på torsdag, tør ikke å stole helt på hjemmetester:)
En to og tre Skrevet 29. mai 2012 #5 Skrevet 29. mai 2012 Så spennnede!!! Krysser alt jeg har for deg!! Etter alt jeg har lest om kjemisk her inne, skjønner jeg godt at du ikke stoler på hjemmetester, ja! Masse lykke til!!
MammaHåp1 Skrevet 29. mai 2012 Forfatter #6 Skrevet 29. mai 2012 Takk! det er en spennende tid dette nå
MammaHåp1 Skrevet 29. mai 2012 Forfatter #7 Skrevet 29. mai 2012 Så lenge varte den spennende tiden, jeg har begynt å blø...... Er det mulig!!!! Jeg blir så oppgitt.....var nok kjemisk da gitt:/
Ele Skrevet 29. mai 2012 #8 Skrevet 29. mai 2012 Neeeeeeeeeeeeeeeeij!!!!!! Jeg føler sånn med deg at det gjør vondt i hele kroppen, jeg vet så godt hvor vondt det der er! <3 <3 <3
MammaHåp1 Skrevet 29. mai 2012 Forfatter #9 Skrevet 29. mai 2012 Jeg vet ikke hva jeg skal si jeg....det har ikke gått opp for meg enda! Jeg bare nekter å tro det!
Ele Skrevet 29. mai 2012 #10 Skrevet 29. mai 2012 Kan det bare være festeblødninger kanskje...? Kanskje du kan ta en test til i morgen...?? Sender mange hjerter: <3 <3 <3 <3 <3 <3
MammaHåp1 Skrevet 29. mai 2012 Forfatter #11 Skrevet 29. mai 2012 Takk for støtten ele:) jeg tror ikke det er festeblødning. Det er vel bare en blødning så du vidt ser? Ååå, jeg nekter:/ bare tankene på å begynne på nytt får meg til å spy! Jeg rekker jo ikke frys før sommerferien heller å da må jeg vente helt til august:( jeg er så lei......
Ele Skrevet 29. mai 2012 #12 Skrevet 29. mai 2012 Jeg har ikke så godt peiling på festeblødning jeg, har jo bare hatt mensen frem til nå, men kan vel være litt forskjellig? Er du på rugedag 12 nå? Når har du fått mensen tidligere? Og om det skulle være så, så rekker du fryseforsøk før sommerferien, jeg passa på å spørre om det når jeg var på innsett sist, det er da innsett ca 17 dager etter mensstart, og det er i god tid før de tar sommerferie!!
MammaHåp1 Skrevet 29. mai 2012 Forfatter #13 Skrevet 29. mai 2012 Jeg er på rd 13, siste forsøk fikk jeg mensen på rd 11. Jeg blør så lite til vanlig, men det kjennes ut som en mensen bløning enda. Det er ikke bare en blødning, men blør lite men jevnt. Jeg spurte om fryseforsøk forrige uke. Jeg fikk ikke beg på progynova i denne syklusen. Jeg måtte vente til neste mens igjen som er om ca 4 uker, og 17 dager etter den menstruasjonen blir jo midt i juli:/ jeg spurte ikke om jeg rakk et forsøk til før sommerferien, men regnestykket mitt sier hvertfalll at jeg ikke rekker det. Så kjipt!
Poteta Skrevet 30. mai 2012 #16 Skrevet 30. mai 2012 Dette var leit å høre. Føler med deg og sender gode tanker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå