Poteta Skrevet 29. mai 2012 #1 Skrevet 29. mai 2012 .... på at egget skal feste seg. Begynner å kjenne på presset nå ja. Fikk satt inn et egg i går, og er sykemeldt ut uka pga overstimulering. Kjenner det er utrolig trist og kjipt å ha en sjef som ikke finnes forståelsesfull i det hele tatt. Men prøver å tenke positive tanker. Hadde en MA i februar, og da jeg ble gravid i desember hadde jeg en skikkelig god magefølelse på at jeg kom til å bli gravid. Denne gangen kjenner jeg liksom ikke noe. Eller dvs jeg kjenner at eggstokkene er mørbanka etter uttakk og overstimulering, men egget er vanskelig å kjenne noe magefølelse på. Er vel bare å krysse fingrene å håpe på det beste Flere her inne som er mer usikre etter tidligere forsøk?
Celcius73 Skrevet 30. mai 2012 #2 Skrevet 30. mai 2012 Krysser fingrene for at du får positiv test igjen! Overstimulering er ikke noe behagelig. Kjedelig med en sjef som ikke er forståelsefull. Prøv å ikke bruk så mye energi på det, slapp av og gjør noe hyggelig
Poteta Skrevet 30. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2012 Nei det er sant det. Er en gladfis egentlig, men tankene sniker seg litt rundt... Stor lettelse å endelig få time til fastlegen. Så dette blir bra måtte bare få ut litt frusterasjon i går.... Men i dag er det nye muligheter
MammaHåp1 Skrevet 30. mai 2012 #5 Skrevet 30. mai 2012 Oi ble trykt sendt før jeg ble ferdig Krysserfingrene for deg, lykke til:)
Poteta Skrevet 30. mai 2012 Forfatter #7 Skrevet 30. mai 2012 Hehe. Nå er alt så meget bedre. Har en fantastisk lege som er forståelsesfull, og var reint oppgitt over sjefen min, så det var godt å vite at jeg har noen som står bak meg i denne situasjonen
Ele Skrevet 30. mai 2012 #9 Skrevet 30. mai 2012 Jeg er heldig å har en veldig forståelsesfull sjef (så forståelsesfull som han er i stand til å være, går jo ikke an å skjønne helt for andre...), men jeg tenker også det om jobben, at om de ikke forstår så spiller ikke det så stor rolle, fordi de er ikke så viktig i forhold til prosjektet jeg har på gang hjemme!
Poteta Skrevet 30. mai 2012 Forfatter #10 Skrevet 30. mai 2012 Unner alle gode sjefer.... I medgang og motgang Dette er jo tross alt det største livsprosjektet en kan ha Og hipp hurra for ruging 1 uke igjen til jeg ska tisse på pinnen. I dag skal hvertfall eggløsingssprøyta være ute av kroppen. Kjenner litt strekking og sånn rar følelse inni magen, men vanskelig å si om det er såre eggstokker eller gullegget som fester seg
monika70 Skrevet 30. mai 2012 #11 Skrevet 30. mai 2012 Jeg har kjent det litt som deg idag, litt rar følelse i magen.. litt usikker på hva det er.. Men det er jo selvfølgelig veldig tidlig å kjenne noe. Prøver å innbille meg at det er noe i gjære her ihvertfall! Har faktisk tatt en test for å se om el-sprøyta er ute av kroppen og det er den! - da er det ihvertfall ikke den OM det skulle bli positiv test litt tidlig;) -for jeg klarer nok ikke vente til bl.prøva!
Poteta Skrevet 30. mai 2012 Forfatter #12 Skrevet 30. mai 2012 Er helst litt for spennende. Velger å tro det er egget som graver seg fast testdag den 11.juni liksom, men det synes jeg er litt for lenge... Håper på positiv test før det
Silja1981 Skrevet 30. mai 2012 #13 Skrevet 30. mai 2012 Hei! Jeg hadde og en MA i februar og har satt inn to egg idag . Er livredd. Hvor mange sekunder er det på 2 uker? Hehe. Sjefen min er lite forståelsesfull men har lært å overse han og jobbe på så godt jeg kan. Synes det er så fantastisk deilig samtidig som jeg er redd. Det har gått så bra med å komme tilbake i normal syklus og klart å få eggløsning sånn at innsett ikke innfaller på en helg. Begge eggene overlevde å tines. Ja nå er det bare å håpe på det beste
Poteta Skrevet 30. mai 2012 Forfatter #14 Skrevet 30. mai 2012 Så utrolig spennende Silja. Nesten som min story det der. Hadde også MA i februar. Hvor langt på vei var du? Uutholdelig spennende det her ja. Måtte det gå bra for oss alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå