Gå til innhold

Anbefalte innlegg

.... på at egget skal feste seg.

Begynner å kjenne på presset nå ja. Fikk satt inn et egg i går, og er sykemeldt ut uka pga overstimulering. Kjenner det er utrolig trist og kjipt å ha en sjef som ikke finnes forståelsesfull i det hele tatt. Men prøver å tenke positive tanker.

Hadde en MA i februar, og da jeg ble gravid i desember hadde jeg en skikkelig god magefølelse på at jeg kom til å bli gravid. Denne gangen kjenner jeg liksom ikke noe. Eller dvs jeg kjenner at eggstokkene er mørbanka etter uttakk og overstimulering, men egget er vanskelig å kjenne noe magefølelse på. Er vel bare å krysse fingrene å håpe på det beste :)

Flere her inne som er mer usikre etter tidligere forsøk?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143940664-mens-vi-venter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er heldig å har en veldig forståelsesfull sjef (så forståelsesfull som han er i stand til å være, går jo ikke an å skjønne helt for andre...), men jeg tenker også det om jobben, at om de ikke forstår så spiller ikke det så stor rolle, fordi de er ikke så viktig i forhold til prosjektet jeg har på gang hjemme!

Unner alle gode sjefer.... I medgang og motgang :) Dette er jo tross alt det største livsprosjektet en kan ha :)

Og hipp hurra for ruging :) 1 uke igjen til jeg ska tisse på pinnen.

I dag skal hvertfall eggløsingssprøyta være ute av kroppen. Kjenner litt strekking og sånn rar følelse inni magen, men vanskelig å si om det er såre eggstokker eller gullegget som fester seg :)

Jeg har kjent det litt som deg idag, litt rar følelse i magen.. litt usikker på hva det er.. Men det er jo selvfølgelig veldig tidlig å kjenne noe. Prøver å innbille meg at det er noe i gjære her ihvertfall!

Har faktisk tatt en test for å se om el-sprøyta er ute av kroppen og det er den! - da er det ihvertfall ikke den OM det skulle bli positiv test litt tidlig;) -for jeg klarer nok ikke vente til bl.prøva!

Hei!

Jeg hadde og en MA i februar og har satt inn to egg idag :). Er livredd. Hvor mange sekunder er det på 2 uker? Hehe. Sjefen min er lite forståelsesfull men har lært å overse han og jobbe på så godt jeg kan.

Synes det er så fantastisk deilig samtidig som jeg er redd. Det har gått så bra med å komme tilbake i normal syklus og klart å få eggløsning sånn at innsett ikke innfaller på en helg. Begge eggene overlevde å tines. Ja nå er det bare å håpe på det beste :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...