Barbarella og froskebarna Skrevet 29. mai 2012 #1 Skrevet 29. mai 2012 Snuppa er snart 4 mnd, og er blitt fullammet så langt. Jeg har prøvd med flaske et par ganger tidligere bare for å vite at det funker, og det har gått greit. Men jeg skjønner nå at jeg burde ha holdt det mer ved like. Hver gang jeg prøver nå (utpumpet morsmelk, fersk og fortsatt varm), så drikker hun ca 20 ml før hun bare begynner å tygge på flasketuten, uansett hvor sulten hun er. Nå kl 9 hadde hun ikke spist siden kl 4:30, men allikevel ville hun ikke ha mer fra flaska. Når hun fikk pupp etterpå drakk hun lenge. Noen som har noen gode tips? Jeg skal i utdrikkingslag i helga og vil gjerne at hun kan få fra flaske :-)
Dini Skrevet 29. mai 2012 #2 Skrevet 29. mai 2012 prøv andre flasker v/ flasketuter? mi ville ikke ha avent tuppene, men MAM sine..
Barbarella og froskebarna Skrevet 29. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2012 Hmm, ja kanskje det? Den flaska vi har nå er avent. Hun tar både avent- og mamsmokker, men blir vel annerledes med flaske?
abella Skrevet 29. mai 2012 #4 Skrevet 29. mai 2012 Jenta mi sluttet også helt med flaske ved den alderen. Til tross for at jeg vedlikeholdt bra. Fra hun var rundt 3 mnd forsøkte jeg å gi flaske daglig (tidligere ca annenhver dag), men hun ble mindre og mindre interessert uansett. Så til slutt måtte jeg bare gi opp hele flaska. Gikk over på fast føde da så det var i grunnen greit.
Barbarella og froskebarna Skrevet 30. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 30. mai 2012 MAM løste hele problemet! :-D
Babyønske �� Skrevet 31. mai 2012 #7 Skrevet 31. mai 2012 Hva er forskjellen på mam og avent? Mam er flatere og litt bredere enn Avent. Merkelig det der med Mam, for her ble det også prøvd flere typer uten hell, før jeg gikk til innkjøp av Mam og den ble godtatt fra første stund. Det samme med vanlig smokk. Mam sine smokker passer på Avent, så om du har Avent fra før trenger du bare bytte smokkene.
Bøtteknotten Skrevet 1. juni 2012 #8 Skrevet 1. juni 2012 Det skal jammen meg jeg prøve også. Her er vesla 4,5 mnd, og vil ikke ta flaske i det hele tatt. Har veldig lyst til å få litt fri en og annen kveld + at pappa'n også gjerne vil gi mat. Har også bare prøvd avent sine (Og Dr. Brown, men det er vel litt samme smokk/tupp) Krysser fingre :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå