Elsa88 Skrevet 29. mai 2012 #1 Skrevet 29. mai 2012 Da er man 20 uker på vei En milepæl er nådd, da er det å komme til den uken da ungen har størst mulighet til å overleve ved evt. for tidlig fødsel
*oktobergutt 12* Skrevet 29. mai 2012 #2 Skrevet 29. mai 2012 Gratulerer! Var på UL om fredagen, og ble framskyvet 1 uke, så da ble jeg plutselig 20 uker på vei jeg også (på lørdag). Kunne tydelig se at vi får en liten gutt!! Kjempestas :-))
Celcius73 Skrevet 29. mai 2012 #3 Skrevet 29. mai 2012 Gratulerer! Nå kan du begynne nedtellingen til dagen du får møte den lille
Elsa88 Skrevet 29. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 29. mai 2012 Gratulerer! Var på UL om fredagen, og ble framskyvet 1 uke, så da ble jeg plutselig 20 uker på vei jeg også (på lørdag). Kunne tydelig se at vi får en liten gutt!! Kjempestas :-)) Var på ul tirsdagen som var og ble satt tilbake 4 dager. Vis ikke så hadde i vært det på fredagen men uansett så er jeg glad til å ha kommet så langt Her fikk vi vite ca 75% gutt, litt vanskelig å se. Skylder på meg selv siden jeg gav han et sukkerkick før ul
Elsa88 Skrevet 29. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 29. mai 2012 Gratulerer! Nå kan du begynne nedtellingen til dagen du får møte den lille 140 dager igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå