Gå til innhold

Gravid uke 25 og kjenner fremdeles nesten ikke noe på utsiden av magen! :(

Anbefalte innlegg

Er i uke 25 og begynner å bli litt undrende på om jeg noen gang kommer til å kjenne skikkelige spark fra utsiden av magen.. Jeg kjenner selv masse spark innvendig hver dag, men baby sparker mye nedover og innover i magen og de få gangene hun sparker ut i "mageskinnet" så skjer det en gang og så kjenner jeg ikke mer. Samboer har så fryktelig lyst til å kjenne også, men klarer aldri å kjenne noen spark. Har litt ekstra fett på magen fra før, men ikke sånn unormalt mye. Noen som vet når man kan forvente å kjenne vesletulla ordentlig på utsiden også?

( Har morkaka på fremre vegg)

Fortsetter under...

Sånn er det her og :) er i uke24 nå. Mn så lenge jeg kjenner spark innvendig så:)

Babyen din er jo nå rundt 30 cm. Den skal bli rundt 50 før den skal ut, så du kommer til å kjenne mer på utsiden, ja:)

Samme her, er i uke 25 på lørdag, mye på innsiden, men flax om der kommer noen sterke på utsiden, sambo har kjent, men ikke alltid. Har også litt ekstra på magen, men men :) kjenner faktisk mindre liv enn før, merker søvnmønsteret til babyen ja :-D

Så bra å høre det er flere her.. Er jo ikke bekymret for babyen ettersom jeg kjenner masse inni, men samboer er så utolmodig stakkar. Her går jeg rundt å snakker om hvor fantastisk det er å kjenne liv inni, og han får ikke kjent noenting. hehe,, Får bare håpe vi kan kjenne det etterhvert når babyen blir større og sterkere da! Veninnen som også er gravid hadde heeelt flat mage før graviditeten og på henne kunne man se bevegelsene utenpå magen fra uke 22-23 og kjenne de skikkelig! *Misunnelig*

Annonse

Snakker om sola!! I dag kjenner jeg plutselig masse "dult" utenpå! haha.. Samboer er jo typisk nok ikke hjemme før 12 i dag, men håper det fortsetter til imorgen så han kan kjenne! Kjenner ikke sånn tydelig spark, men kjenner dult og hånden "hopper" liksom litt når jeg holder den oppå. Håper dette er starten på masse utvendig spark!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...