Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er min tur til ordinær UL imorgen kl 09.Gleder og gruer meg masse.Håper alt er i orden med den lille :)

Lykke til alle som skal til ul :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Shanti ♥
Skrevet

Masse masse lykke til!!! :)

Skrevet

Masse lykke til :)

Skrevet

Lykke til :)

Fortell gjerne hvordan det gikk :)

Skrevet

He - he, skjønner følelsen.. Var selv kald og svett i henda i flere timer før min ordinære, selv om jeg hadde sett at alt var i orden på en tidlig ul...

Dette går bra!

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Da er min tur til ordinær UL imorgen kl 09.Gleder og gruer meg masse.Håper alt er i orden med den lille :)

Lykke til alle som skal til ul :)

Hei hvordan gikk det idag?:) var det en liten tulle som gjemte seg der inne?:)

Skrevet

Tusen takk til alle dere.Ultralyden er overstått.Der så vi en liten engel,men hjertet hadde sluttet å banke.Forferdelig trist.

Skal bli innlagt i morgen for å føde den.vet ikke hvordan jeg skal takle dette her.Dette er forferdelig vondt :(

Lykke til alle sammen videre ...håper alt går bra med dere og deres babyer..

Skrevet

Vet ikke hva jeg skal si :(

Dette var trist å høre.

Ta godt vare på hverandre i denne tunge stunden.

Skrevet

Å, nei Å nei... Dette var trist lesning. Ord blir bare fattige nÅ, finner liksom ikke fram til de riktige..

HÅper du har god støtte rundt deg, og ønsker deg alt godt.

Tenker pÅ deg.

Mange trøsteklemmer fra

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Huff så forferdelig trist! Det må være så ubeskrivelig vondt og jeg kan ikke sette meg helt inn i det, men ønsker for deg at du etterhvert kan se lys i det vonde igjen. Inntil da er vi mange som sender varme tanker til deg...

Sender en trøsteklem om du vil ha..

Skrevet

Min inderligste medfølelse.

Skrevet

Min dypeste medfølelse kjære deg... Så trist....

Gjest Shanti ♥
Skrevet

Uff, så utrolig trist å høre... Kondolerer så mye! Det var ikke sånn det skulle bli...

Skrevet

Så trist å lese, varme tanker sendes til deg <3

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Tusen takk til alle dere.Ultralyden er overstått.Der så vi en liten engel,men hjertet hadde sluttet å banke.Forferdelig trist.

Skal bli innlagt i morgen for å føde den.vet ikke hvordan jeg skal takle dette her.Dette er forferdelig vondt :(

Lykke til alle sammen videre ...håper alt går bra med dere og deres babyer..

Nei =( Dette var utrolig trist å lese å jeg kjenner tårene kommer :( Føler veldig med deg og håper du har et godt støttenett rundt deg nå i denne tunge tiden :( Ta tiden til hjelp!

Klem fra meg.

Skrevet

Sender deg mange gode klemmer og tanker. Håper fødselen din gikk greit. Dette kommer til å bli en tung og sårbar tid. og bruk tiden på å lege såret.

Jeg håper du har mange rundt deg og at du/dere blir tatt vare på.

Sørg for å få prate med en evt sosionom bare for å få luftet ut litt tanker. Er veldig greit å få pratet med noe utenforstående.

Håper det går bra med deg.

Opplevde det samme for 3 år siden. Prat og sørg med hverandre.

Mange gode klemmer.

Skrevet

Utrolig, utrolig trist!!! Det finnes ikke ord... Håper du har bra folk rundt deg! Masse trøsteklemmer!

Skrevet

Tusen takk til alle sammen.Fra jeg fikk første riefremkallende tabletter til babyen var ute,tok det 17 timer.Fikk sett babyen og tok farvel med den.Skal begraves på mandag.

Ja,dette er grusomt og miste en snart 20 uker gammel baby.Hadde kommet halvveis.Plutselig stoppet det lille hjertet og jeg har gått og bært på et dødt foster i 3 uker.UFF.

Det er så ufattelig trist og jeg gråter hele tiden.Ingnting hjelper og det er ikke noe trøst å få.

Jeg ønsker dere alt godt og takker for meg.Lykke til,alle sammen :)

Skrevet

Forferdelig trist:(:( håper smerten blir mindre etterhvert og at du får vite hva som hadde gått galt.. Stor klem

Skrevet

Ufattelig trist å lese.

Sender deg en stor klem :)

Skrevet

Kondolerer så mye :( Helt uventet at noe sånt skal skje på en sånn dag med gode forventninger. Viktig å få ut sorgen. Sender deg en god klem <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...