Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #1 Skrevet 28. mai 2012 Kjolen jeg skal Hanne meg til helgen klistrer seg så fælt til kroppen.... Har hørt at å spraye stoffet med vann skal hjelpe, men syns ikke set hjelper nevneverdig. Så nå har dunket hele kjolen i vann. Noen somlet om noe som virker? Er det stoffet eller kroppstypen son gjør det? Kjolen kostet godt over 1000 kr. Så skulle ikke tro det var veldig billig stoff heller... Om det har noe å si da.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #2 Skrevet 28. mai 2012 Hm... Ja.. Som jeg skal ha på meg til helgen skulle det stå selvfølgelig
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #3 Skrevet 28. mai 2012 Er den statisk/elektrisk? Da kan det hjelpe med skyllemiddel, det virker antistatisk. Om det er stoffet som er sånn er det nok bare en underkjole som kan hjelpe deg.
Amia Skrevet 28. mai 2012 #4 Skrevet 28. mai 2012 Har hørt at det skal hjelpe å spraye med en sånn balsam spray for barn faktisk, men har ikke testet det selv.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #5 Skrevet 28. mai 2012 Ja tror den er statisk. Men usikker på om jeg tør vaske den, men kan kanskje ha den i en balje med litt skyllemiddel. Slik balsamspray har jeg også, så da kan jeg forsøke det å! Takk så mye for tips!
Gjest Skrekkøgla Skrevet 28. mai 2012 #6 Skrevet 28. mai 2012 bruk en underkjole/ skjørt hvis du har eller kan få tak i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå