Gå til innhold

Fryseforsøk, hva velger dere (som kan velge)? Ett, eller to egg? ;)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Trulte med to små
Skrevet

Jeg har valgt 2 egg inn alle gangene og skal fortsette med det! :) Men kommer litt an på alder, situasjon osv...Jeg er 37 år og ingen barn fra før så derfor går vi for 2 egg inn.

Jeg tar GJERNE i mot tvillinger jeg! ;) ;)

Skrevet

Våre er fryst to.. Men måtte vi velge, hadde vi også valgt to.

Skrevet

Vi valgte ett :) Litt fordi vi er så heldige og har to fra før, men mest pga fare for risikosvangerskap der risikoen økes enda mer med flerlinger.

Skrevet

Jeg hadde valgt to om jeg fikk velge, mannen er litt avventende enda... :P

Skrevet

Jeg er også redd for risikoen i svangerskapet/ fødsel om det skulle blitt tvillinger.

Men er samtidig så redd for å måtte velge bort et egg som kanskje

ville vert det rette..

Huff, synes det er så vanskelig, men tror vi ender opp med ett..

Skrevet

Jeg har satt inn to ferske! Dette fordi vi har prøvd i 5,5 år og ønsker oss to barn. Tror ikke vi orker enda et forsøk rent psykisk, så får vi to tar vi dem med åpne armer...(Prøver jo igjen om dette ikke blir noe, men ikke om vi får et lite knøtt) Men skal innrømme jeg tenkte etter insett, hva pokker gjorde vi nå!!!!? :) Det er jo også noe høyere sjans for å få et barn ved to egg... 40% sa legen min. Men det er virkelig en vanskelig avgjørelse å ta... Lykke til, det dere velger blir jo det beste for nettopp dere! <3

Skrevet

Jeg er også redd for risikoen i svangerskapet/ fødsel om det skulle blitt tvillinger.

ville vert det rette..

Om jeg hadde blitt gravid med en eller flerlinger er det hos meg fare for risikosvangerskap uansett, og faren og evt alvorlighetsgraden ville vært økt ved flerlinger.. sorry, jeg som ordla meg feil :)

Hadde vi hatt ett barn eller ikke hatt barn i det hele tatt under normale omstendigheter, hadde vi uten tvil satt inn to for å øke sjansene til graviditet :)

Skrevet

ville vert det rette..

Om jeg hadde blitt gravid med en eller flerlinger er det hos meg fare for risikosvangerskap uansett, og faren og evt alvorlighetsgraden ville vært økt ved flerlinger.. sorry, jeg som ordla meg feil :)

Hadde vi hatt ett barn eller ikke hatt barn i det hele tatt under normale omstendigheter, hadde vi uten tvil satt inn to for å øke sjansene til graviditet :)

Hei igjen :)

Skjønner... ;) Men det er vel større risiko ved flerling svangerskap -og fødsel uansett..

Hadde vert glad for tvillinger på den naturlige måten, men synes det er litt skummelt å på en måte "gjøre det med vilje".

Hihihi, hørtes litt fælt ut! Men vi har ikke prøvd så (!) lenge heller.. MEN vil jo veldig gjerne at det skal gå med de vi har på frys.. Har ikke veldig lyst å starte helt på nytt igjen.

Skrevet

Vi hadde garantert valgt to, men jeg/vi er i samme situasjon som Lykke lengre oppe. Jeg er akkurat samme alder som henne også, så vi får satt inn to så fremt vi ønsker pga det. =)

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Vi hadde garantert valgt to, men jeg/vi er i samme situasjon som Lykke lengre oppe. Jeg er akkurat samme alder som henne også, så vi får satt inn to så fremt vi ønsker pga det. =)

Da får vi satse på at vi lykkes før alderen tar oss igjen ;) Følger spent med....:)

Skrevet

Hos meg tiinte de to egg. Det ene egget døde dessverre. Hadde begge overlevd opptiningen kunne jeg velge om jeg ville sette inn begge to eller ikke.

Nå fikk jeg satt inn gullegget og ble gravid. Er i uke 39 +2 i dag.

Masse lykke til :) krysser det som krysses kan :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...