Gå til innhold

Hva er en Mediekonsulent ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg har et lite spørsmål som jeg håper at dere er snille nok til å svare på icon7.gif

Jeg lurte på hva en mediekonsulent er og hva en mediekonsulents jobb vanligvis går ut på ?

Takker for alle svaricon7.gificon7.gif

Er det på samme nivå som en telefonsalg / salgskonsulent. ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes ut som en fancy tittel på en telefonselger ja. X'en min har tittelen "finansrådgiver" i en stor bank, og tror han er big-shot viktig-per, men i bunn og grunn er han bare telefonselger. Utrolig hva de gjør for å få jobben til å høres mer attraktiv ut. :)

Skrevet

Det hørtes ut som en fancy tittel på en telefonselger ja. X'en min har tittelen "finansrådgiver" i en stor bank, og tror han er big-shot viktig-per, men i bunn og grunn er han bare telefonselger. Utrolig hva de gjør for å få jobben til å høres mer attraktiv ut. smile.png

Dummeste jeg har hørt. Har du tenkt på at alle yrker i bunn og grunn er selgere?

Snekkeren du ringer, skal selge inn oppdraget før han begynner å snekre, blomsterhandleren skal selge inn bukketten før hun/han lager den, finansrådgiveren skal selge inn seg selv før han gir økonomiske råd...

Skrevet

Det hørtes ut som en fancy tittel på en telefonselger ja. X'en min har tittelen "finansrådgiver" i en stor bank, og tror han er big-shot viktig-per, men i bunn og grunn er han bare telefonselger. Utrolig hva de gjør for å få jobben til å høres mer attraktiv ut. smile.png

Dummeste jeg har hørt. Har du tenkt på at alle yrker i bunn og grunn er selgere?

Snekkeren du ringer, skal selge inn oppdraget før han begynner å snekre, blomsterhandleren skal selge inn bukketten før hun/han lager den, finansrådgiveren skal selge inn seg selv før han gir økonomiske råd...

En snekker sitter da ikke å ringer tilfeldige folk for å selge inn oppdrag, slik som telefonselgere gjør da. Sorry, men synes at telefonsalg er skikkelig drittjobb. Finnes mange typer salg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...