.....oceana...... Skrevet 28. mai 2012 #1 Skrevet 28. mai 2012 Hei, jeg har et lite spørsmål som jeg håper at dere er snille nok til å svare på Jeg lurte på hva en mediekonsulent er og hva en mediekonsulents jobb vanligvis går ut på ? Takker for alle svar Er det på samme nivå som en telefonsalg / salgskonsulent. ??
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #2 Skrevet 28. mai 2012 Det hørtes ut som en fancy tittel på en telefonselger ja. X'en min har tittelen "finansrådgiver" i en stor bank, og tror han er big-shot viktig-per, men i bunn og grunn er han bare telefonselger. Utrolig hva de gjør for å få jobben til å høres mer attraktiv ut.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #3 Skrevet 28. mai 2012 Det hørtes ut som en fancy tittel på en telefonselger ja. X'en min har tittelen "finansrådgiver" i en stor bank, og tror han er big-shot viktig-per, men i bunn og grunn er han bare telefonselger. Utrolig hva de gjør for å få jobben til å høres mer attraktiv ut. Dummeste jeg har hørt. Har du tenkt på at alle yrker i bunn og grunn er selgere? Snekkeren du ringer, skal selge inn oppdraget før han begynner å snekre, blomsterhandleren skal selge inn bukketten før hun/han lager den, finansrådgiveren skal selge inn seg selv før han gir økonomiske råd...
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #4 Skrevet 28. mai 2012 Det hørtes ut som en fancy tittel på en telefonselger ja. X'en min har tittelen "finansrådgiver" i en stor bank, og tror han er big-shot viktig-per, men i bunn og grunn er han bare telefonselger. Utrolig hva de gjør for å få jobben til å høres mer attraktiv ut. Dummeste jeg har hørt. Har du tenkt på at alle yrker i bunn og grunn er selgere? Snekkeren du ringer, skal selge inn oppdraget før han begynner å snekre, blomsterhandleren skal selge inn bukketten før hun/han lager den, finansrådgiveren skal selge inn seg selv før han gir økonomiske råd... En snekker sitter da ikke å ringer tilfeldige folk for å selge inn oppdrag, slik som telefonselgere gjør da. Sorry, men synes at telefonsalg er skikkelig drittjobb. Finnes mange typer salg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå