mtsh Skrevet 28. mai 2012 #1 Del Skrevet 28. mai 2012 Imorgen kan jeg sprudlende vandre over til andre trimester og nyte tiden videre der. Dette er mitt andre svangerskap på 7 år og kan ikke huske at jeg i perioder har vært så følelsesmessig opp/ned og tidvis så full av bekymringer....etter hver slik periode har jeg fått komme til ul og HVER gang har et yndig lite hjerte banket så taktfullt og fint:)!. Nå tror jeg bekymringene mine bunner i det at jeg er i så utrolig fin form, faktisk er den eneste "gravide" tingen med meg at jeg er sååå trøtt. ømme bryster har gitt seg. Magen er dinsete og slett ikke fast. Idag har jeg stått på hodet i hagen og spadd og gravd. Er jo gravid, IKKE syk så jeg forventer heller ikke å føle meg slik, men....regner med andre har det som meg og vil dele litt på tankene..skal til 14 ukers den 5 juni og igjen er jeg spennt.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143940529-126-og-f%C3%B8ler-meg-slett-ikke-gravid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puppemamma Skrevet 29. mai 2012 #2 Del Skrevet 29. mai 2012 ja. jeg har vært litt kvalm i starten men nå er jeg helt fin. Skal på tidlig ul i dag og er plutselig SUPER nervøs, og det hadde nesten vært betryggende med litt kvalme nå. Håper jeg kan slippe skuldrene ned senere i dag Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143940529-126-og-f%C3%B8ler-meg-slett-ikke-gravid/#findComment-144268908 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amedillo Skrevet 29. mai 2012 #3 Del Skrevet 29. mai 2012 Imorgen kan jeg sprudlende vandre over til andre trimester og nyte tiden videre der. Dette er mitt andre svangerskap på 7 år og kan ikke huske at jeg i perioder har vært så følelsesmessig opp/ned og tidvis så full av bekymringer....etter hver slik periode har jeg fått komme til ul og HVER gang har et yndig lite hjerte banket så taktfullt og fint:)!. Nå tror jeg bekymringene mine bunner i det at jeg er i så utrolig fin form, faktisk er den eneste "gravide" tingen med meg at jeg er sååå trøtt. ømme bryster har gitt seg. Magen er dinsete og slett ikke fast. Idag har jeg stått på hodet i hagen og spadd og gravd. Er jo gravid, IKKE syk så jeg forventer heller ikke å føle meg slik, men....regner med andre har det som meg og vil dele litt på tankene..skal til 14 ukers den 5 juni og igjen er jeg spennt.... Jeg har det akkurat som deg. 13 uker i dag, og hadde det ikke vært for UL der jeg har sett den lille, så hadde jeg ikke trodd jeg var gravid. Har fått enorme bryster og er trøtt, men ellers ingen kvalme eller noe på leeeenge. Har litt ekstra på magen, så blir vel en stund til jeg får en ordentlig gravid mage. Prøver å være glad for at jeg ikke har noen plager, men har nok noen bekymringer for det. Ser fram til første time hos jordmor som er 04.06. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143940529-126-og-f%C3%B8ler-meg-slett-ikke-gravid/#findComment-144269091 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå