dianna Skrevet 28. mai 2012 #1 Skrevet 28. mai 2012 De siste månedene har jenta vår hatt ca 2 timer våkentid før hun må ha en dupp. Dersom hun bare sover 30 min blir det en del dupper. Samme ifht natt, to timer våkentid før det er natt ca kl 19. Hun sover ca 10 timer i strekk på natt. I det siste har hun ved noen anledninger hatt 4t våkentid før det er natt, og det virker som hun sover bedre på natt da ( sover tyngre og noe lengre). Jeg opplever at hun har behov for ca 2-3 t søvn på dagtid. jeg lurer på om jeg bør ha lit mer rutiner på dagsovingen.. Så mitt spm er; hvor mange dupper har deres små på denne alderen, og hvor mange timer blir det?
Schrødingerkatta Skrevet 28. mai 2012 #2 Skrevet 28. mai 2012 Hei Gutten min sov 3 lurer om dagen når han var 6 mnd. Hadde en kort i 9 tida på formiddagen (40-45 min), en lang på omlag 2-3 timer fra ca 12 + en kort igjen på ettermiddagen i 1630 tida ca 30 min. Hvis du prøver å forlenge våkentiden litt kan det hende du klarer å få til lengre soveøkter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå