Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er veldig sliten, har ikke så mange vondter som mange andre, er bare så sliten og utmattet......er fulle 33 uker på torsdag som kommer......vet at man føder prematurt frem til uke 37+1, hva skjer viss man føder mellom 33 og 37? vil det helst gå bra? tenker vel sånn fordi jeg er så utmattet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også veldig sliten om dagen, en runde med støvsugeren i stad på gulvet i 1. etasje var nok til at jeg måtte legge meg ned på sofaen. Merker jeg surrer veldig med hodet også, slitsomt å lage mat, slitsomt å møte venner. I det hele tatt, trives best i sakte tempo og liggende på sofa. 33 fullgåtte på onsdag, så vi er jo helt likt omtrent :)

Jeg bryr meg ikke så mye om det da, bare følger kroppens signaler, og slapper av når den ber meg om det :) Jeg har allerede tatt ut mammapermisjon fordi jeg ikke orket å jobbe, så koser meg hjemme og ruger <3

Skrevet

jeg er også sliten, 34+2, jeg jobber 3 dager i uken, 40% sykmeldt, men regner med jeg kaster inn håndkleet på fredag, skal til legen igjen da... ikke engang 5 dager fri i pinsen fikk meg ovenpå igjen, så nå gidder jeg ikke mer...

lykke til ladies, snart er vi oss selv igjen!!

Skrevet

Må si jeg kjenner meg igjen ja:) Jeg er 33+3 i dag. Jobber 50% og det er så vidt det går... Men har gode dager innimellom heldigvis. Men det er vel naturlig at vi ikke har like mye krefter som vanlig, skulle jeg tro. Vi bærer rundt på et barn på rundt 2kg nå, som holdes varm, mates osv. fra vår kropp, så det krever jo energi?

Skrevet

Må si jeg kjenner meg igjen ja:) Jeg er 33+3 i dag. Jobber 50% og det er så vidt det går... Men har gode dager innimellom heldigvis. Men det er vel naturlig at vi ikke har like mye krefter som vanlig, skulle jeg tro. Vi bærer rundt på et barn på rundt 2kg nå, som holdes varm, mates osv. fra vår kropp, så det krever jo energi?

kun 2 kg din? jeg tror min er 200 kg !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...