Lea-Pea Skrevet 28. mai 2012 #1 Skrevet 28. mai 2012 Jeg har en visdomstann som bør trekkes. Det er ikke plass til den og nå begynner det å gjøre vondt i kinnet pga den. Jeg må jo ha en del bedøvelse for å fjerne den. Er det noen som vet om man kan gjøre dette når man er gravid? Jeg er 29 uker i morgen.
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 28. mai 2012 #2 Skrevet 28. mai 2012 Det kan du. Bedøvelsen er bare lokal og helt ufarlig for fosteret.
M@mm@ til 6 småtroll <3 Skrevet 28. mai 2012 #3 Skrevet 28. mai 2012 Be om bedøvelse gravide kan benytte, mener den er uten adrenalin, og derfor ikke farlig for fosteret. Finnes visstnok to typer bedøvelser. Selv har jeg valgt å legge tannlegebesøkene på hylla til baby er ute, men jeg har ikke vondt da, har en tann som burde vært lagt krone på før den mister flere deler..
Lea-Pea Skrevet 28. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 28. mai 2012 Takk for svar Jeg får ringe og høre med tannlegen i morgen. Jeg er redd at hvis jeg venter, så vil jeg få veldig vondt etterhvert. Samt kanskje en betennelse i kjeven...Ellers hadde jeg ventet til snuppa er ute
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå