Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Må bare få det ned før jeg eksploderer. Siden desember, har mensen vært helt på bærtur, så det er veldig vanskelig å finne tidspunkt for el. Vanligvis er syklusen 34-36 dager, men i januar vare den på 40, februar /mars 47, og nå er jeg på dag 60(!!!). Jeg kjøpte meg en CB monitor som jeg begynte på i april, men den slo ikke ut på el i det hele tatt. Jeg mistenkte at jeg hadde vært gravid pp før, så jeg tenkte derfor å resette maskinen, og begynne på nytt i mai, men nå kommer altså ikke mensen. Sannsynligheten for at jeg er gravid, er særdeles liten - selv om jeg selvfølgelig kjenner masse symptomer - så jeg begynner å bli skikkelig møkksur. Hvorfor skal det være så innmari vanskelig å lage barn??? De klarte det da før i tiden. Grrrr........

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143940458-fruuustreeeert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde også ganske lange opphold i mellom mensen og ble jo aldri gravid .. Utrolig frustrerende. Jeg bestemte meg til slutt at nok er nok, det må jo finnes en eggløsning i mellom mensene . Så jeg invisterte i en haug med el tester og begynte å teste fra dag 1. Og da fant jeg el til slutt.. Det viste seg at jeg hadde den mye senere enn jeg hadde trodd etter mange mder med slit.. Og da satt den med en gang. Litt strev å teste hver dag men verdt det.. 13+1 uker i dag:) lykke til det går til slutt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...