Gå til innhold

Ang fryseforsøk etter UL?

Anbefalte innlegg

Gjest Trulte med to små

Jeg skal på ultralyd til torsdag 31 mai for å sjekke at alt er klart for egginnsetting ( frys ) og lurte da på om noen vet om det da blir innsetting allerede på fredag om alt ser bra ut eller er det vanlig å vente til over helgen?

Noen som vet?

Jeg holder til i Porsgrunn.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143940457-ang-frysefors%C3%B8k-etter-ul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt fryseforsøk og er på rugedag 8. Jeg var på UL på syklusdag 11. Eggløsningssprøyte ble satt samme kveld og jeg hadde egginnsett 4 dager senere. Du må ha hatt eggløsning før det er klart for egginnsett tror jeg, og slik jeg har oppfattet det skal man derfor ha UL før eggløsning.

Gjest Trulte med to små

Takk for svar! ja,det er jo egentlig bare å vente å se, men samboeren min er for tiden pendler og kommer hjem på fredag en gang, men det hadde vært fint å hatt han med. Ikke det samme å reise avgårde og "bli gravid" uten sin kjære ;)

Gjest Trulte med to små

Jeg har hatt fryseforsøk og er på rugedag 8. Jeg var på UL på syklusdag 11. Eggløsningssprøyte ble satt samme kveld og jeg hadde egginnsett 4 dager senere. Du må ha hatt eggløsning før det er klart for egginnsett tror jeg, og slik jeg har oppfattet det skal man derfor ha UL før eggløsning.

Jeg glemte å nevne at jeg går på progynova for å hindre eggløsning på egen hånd. Skal sette inn de siste 2 eggene i dette forsøket om de har overlevd opptiningen da...håper det!

Har fra før hatt et ferskforsøk og et fryseforsøk som ikke gikk min vei.

Annonse

Jeg glemte å nevne at jeg går på progynova for å hindre eggløsning på egen hånd. Skal sette inn de siste 2 eggene i dette forsøket om de har overlevd opptiningen da...håper det!

Har fra før hatt et ferskforsøk og et fryseforsøk som ikke gikk min vei.

Håper virkelig at dette blir forsøket som skal til :) Masse lykke til!

Gjest Trulte med to små

Man bruker vel ikke eggløsningssprøyte ved frys når man går på progynova?!

Neida,jeg skal ikke sette eggløsningssprøyte ved fryseforsøk. Progynova er jo for å hindre egen eggløsning når man setter inn egg. Firlinger hadde vel blitt litt mye ;)

Annonse

Gjest Trulte med to små

Jeg skal på slik UL på onsdag , så kan fortelle hvordan det foregikk :)

Da må du ha lykke til! :)

Jeg har hatt et fryseforsøk før, men tenkte siden UL var på en torsdag denne gang, så var jeg spent på om innsettingen kunne skje allerede dagen etter ;) for det hadde passet veldig greit i timeplanen vår! og man har jo ikke Såååå god tålmodighet heller etter bare skuffelser....

Men en gang må man vel lykkkes og det bestemmer jeg at passer perfekt nå denne gangen! ;)

Si gjerne i fra om hvordan det går for deg på UL da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...