Solskinnsbolla Skrevet 28. mai 2012 #1 Skrevet 28. mai 2012 Fikk ny støvsuger i april i fjor som nå har streika. Den kosta nesten kr.2000, så det var ikke en sånn liten billig sak til kr.300-400. Kjøpte alltid det før, men de måtte jeg bytte sånn omtrent med et års mellomrom. Fant derfor ut at denne gangen skulle jeg være smart å legge litt mer penger i det, så holdt den sikkert noen år lenger... hvilket selgeren i butikken var veldig enig i! Vel, nå har den altså tatt kvelden, etter et års bruk... Litt oppgitt nå kan man si...
Gjest -ia- Skrevet 28. mai 2012 #2 Skrevet 28. mai 2012 Normalt 2 års garanti vil jeg tro. Men en støvsuger er vel beregnet til å skulle leve lengre enn det, og da har man 5 års reklamasjonsrett. Så bare klag du!
Solskinnsbolla Skrevet 28. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2012 Høres bra ut! Da går turen til Lefdal i morra. Med to unger og en bikkje i hus, er man temmelig avhengig av en støvsuger...
Gjest -ia- Skrevet 28. mai 2012 #4 Skrevet 28. mai 2012 Det skjønner jeg! Tror det går bra. Enten reparerer de den, eller så får du ny. Du får oppdatere hvordan det går. Lykke til!
Squirrel79 Skrevet 29. mai 2012 #5 Skrevet 29. mai 2012 På en støvsuger til under 2000,- vil det være to års reklamasjonsrett. Garantien kommer an på merket og produktet. Produsenten kan velge å gi deg en lengre garanti enn to år, men ikke så veldig ofte man får det på produkter til den prisen.
Solskinnsbolla Skrevet 30. mai 2012 Forfatter #6 Skrevet 30. mai 2012 Vel, jeg tok turen til Lefdal i går, og jammen meg så fikk jeg ny maskin med en gang. Så for meg at den måtte sendes inn og at jeg ble uten støvsuger i flere uker. Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå