Gå til innhold

Noen som vet hvor lang garanti en støvsuger har??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk ny støvsuger i april i fjor som nå har streika. Den kosta nesten kr.2000, så det var ikke en sånn liten billig sak til kr.300-400. Kjøpte alltid det før, men de måtte jeg bytte sånn omtrent med et års mellomrom. Fant derfor ut at denne gangen skulle jeg være smart å legge litt mer penger i det, så holdt den sikkert noen år lenger... hvilket selgeren i butikken var veldig enig i! Vel, nå har den altså tatt kvelden, etter et års bruk... Litt oppgitt nå kan man si...

Fortsetter under...

Skrevet

Normalt 2 års garanti vil jeg tro. Men en støvsuger er vel beregnet til å skulle leve lengre enn det, og da har man 5 års reklamasjonsrett. Så bare klag du! :)

Skrevet

Høres bra ut! Da går turen til Lefdal i morra. :)

Med to unger og en bikkje i hus, er man temmelig avhengig av en støvsuger... :)

Skrevet

Det skjønner jeg! Tror det går bra. Enten reparerer de den, eller så får du ny. :) Du får oppdatere hvordan det går. Lykke til!

Skrevet

På en støvsuger til under 2000,- vil det være to års reklamasjonsrett. Garantien kommer an på merket og produktet. Produsenten kan velge å gi deg en lengre garanti enn to år, men ikke så veldig ofte man får det på produkter til den prisen.

Skrevet

Vel, jeg tok turen til Lefdal i går, og jammen meg så fikk jeg ny maskin med en gang. Så for meg at den måtte sendes inn og at jeg ble uten støvsuger i flere uker. Takk for svar! :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...