Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #1 Skrevet 28. mai 2012 Fashionista er lissom ikke meg... Tips? Skal forøvrig ha håndveske og, hva slags farge på den? (Skjønner jo at de bør matche skoa da, hehe)
lioness* Skrevet 28. mai 2012 #2 Skrevet 28. mai 2012 Raskt bildesøk på google (burgundy dress) viser at de som kan det kjører sko i "nude". Men kanskje gull også funker?
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #3 Skrevet 28. mai 2012 Hm, da får jeg se om jeg finner noe "nude" sko Gull blir litt too much til meg, jeg er ikke noe gullperson Takk for tips
Tingenes Herre Skrevet 28. mai 2012 #4 Skrevet 28. mai 2012 Nude eller sorte sko. Sort clutch. Eller kjør sko i samme farge som kjolen og veske i kontrastfarge, feks gull eller grønn.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #5 Skrevet 28. mai 2012 Ok, så sort funker? Da kan det hende jeg går for sort. Må nok ha litt mer enn en clutch, da jeg skal ha litt mye oppi der (er forlover). Men da skal jeg se hva jeg finner Takk for tips (og finner jeg ikke noe er jeg redd jeg kommer til å kjøpe ny kjole isteden....)
Tingenes Herre Skrevet 28. mai 2012 #6 Skrevet 28. mai 2012 Sort funker til det meste. Finnes mange store, romslige clutcher for tiden, mere a la konvoluttveske. er så kjipt med stor skulderveske til penkjole! Sjekk høyer, der har de mye lekkert.
L-8 Skrevet 28. mai 2012 #7 Skrevet 28. mai 2012 Ville ikke gått for sort! Heller nude/cognac eller hva med gult? Kommer jo litt an på stilen, både din og på kjolen men sort er jo så kjedelig...
Tingenes Herre Skrevet 28. mai 2012 #8 Skrevet 28. mai 2012 Sort er definitivt ikke kjedelig for tiden. Masse fint med pynt på, feks nagler/studs. Anbefaler deg å ta en tur på shoe lounge! Så noen heite fra Marc jacobs der i forrige uke.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #10 Skrevet 28. mai 2012 Jeg ville valgt mørkeblå til, synes det er veldig fint til brugunderrød og blir litt kulere enn svart. Semsket mørkeblå er veldig fint hvis du finner det. Men det blir jo kanskje ikke så sommeraktig? Passer kanskje best hvis du skal bruke kjolen vinerstid;)
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #11 Skrevet 28. mai 2012 Er det ikke fy-fy med rødt i bryllup? Kjolen er burgunder, og bruden bryr seg ikke om det Skal se om jeg finner noe "nude" sko, men har så digre bein at jeg tror det blir vanskelig Sort er liksom så safe
prikkete_kjole Skrevet 28. mai 2012 #12 Skrevet 28. mai 2012 Sort, brunt, gull el kanskje grå. Ikke så fan av nude
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå