Gå til innhold

Burgunderrød kjole, hvilken farge på sko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fashionista er lissom ikke meg... Tips? :)

Skal forøvrig ha håndveske og, hva slags farge på den? (Skjønner jo at de bør matche skoa da, hehe)

Fortsetter under...

Skrevet

Raskt bildesøk på google (burgundy dress) viser at de som kan det kjører sko i "nude".

Men kanskje gull også funker?

Skrevet

Hm, da får jeg se om jeg finner noe "nude" sko :) Gull blir litt too much til meg, jeg er ikke noe gullperson :)

Takk for tips :)

Skrevet

Nude eller sorte sko. Sort clutch. Eller kjør sko i samme farge som kjolen og veske i kontrastfarge, feks gull eller grønn.

Skrevet

Ok, så sort funker? Da kan det hende jeg går for sort. Må nok ha litt mer enn en clutch, da jeg skal ha litt mye oppi der (er forlover). Men da skal jeg se hva jeg finner :) Takk for tips :)

(og finner jeg ikke noe er jeg redd jeg kommer til å kjøpe ny kjole isteden....)

Skrevet

Sort funker til det meste. Finnes mange store, romslige clutcher for tiden, mere a la konvoluttveske. er så kjipt med stor skulderveske til penkjole! Sjekk høyer, der har de mye lekkert.

Annonse

Skrevet

Ville ikke gått for sort! Heller nude/cognac eller hva med gult? Kommer jo litt an på stilen, både din og på kjolen men sort er jo så kjedelig...

Skrevet

Sort er definitivt ikke kjedelig for tiden. Masse fint med pynt på, feks nagler/studs. Anbefaler deg å ta en tur på shoe lounge! Så noen heite fra Marc jacobs der i forrige uke.

Skrevet

Er det ikke fy-fy med rødt i bryllup?

Skrevet

Jeg ville valgt mørkeblå til, synes det er veldig fint til brugunderrød og blir litt kulere enn svart. Semsket mørkeblå er veldig fint hvis du finner det. Men det blir jo kanskje ikke så sommeraktig? Passer kanskje best hvis du skal bruke kjolen vinerstid;)

Skrevet

Er det ikke fy-fy med rødt i bryllup?

Kjolen er burgunder, og bruden bryr seg ikke om det :)

Skal se om jeg finner noe "nude" sko, men har så digre bein at jeg tror det blir vanskelig :P Sort er liksom så safe :)

Skrevet

Sort, brunt, gull el kanskje grå. Ikke så fan av nude

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...