Gå til innhold

svimmel, kvalm, nummen i kroppen, hjertebank, ekkel følelse i underlivet

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er dette? burde jeg ringe sykehuset?? baby sparker, så den har det fint i hvertfall....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

37+6 forresten....

Skrevet

Høres ut som meg. Jeg fikk bare beskjed om å ta det med ro og slappe av. :-)

Ring å hør du.

Skrevet

Jeg har mange blodtrykksfall i løpet av dagen, spesielt på formiddagen. Blir da veldig svimmel, uvel, kvalm, får skikkelig hjertebank og det er tungt å puste. Må ofte legge meg ned for at det skal roe seg. Kommer ofte viss jeg blir stående lenge. Måtte foreksempel sluttet helt å dusje på dagtid, det er bedre på kvelden.. Har hatt dette i mange uker, men er verre nå som det er varmt ute. Er ca 36 uker. Du kan jo også ringe føden og spørre viss du er i tvil. Lykke til med siste innspurt :)

Skrevet

har sittet og tatt det med ro i hele dag. det er det som er litt rart. tenkte også på sv.skapsforgiftning, men var hos legen forrige mandag og alt var fint. og det kommer vel ikke så plutselig. hmm... blir litt bekymra...

Skrevet

Det kan høres litt ut som angst også. Om man får et angstanfall, så kan det føles noenlunde på den måten. Med tanke på noe av det andre du skrev her inne, så kan det være lurt å sjekke om det kan være det...? Jeg tror jeg ville fått meg en time med jordmor e.l. og fått sjekket det ut uansett hva det måtte være. Klem!

Skrevet

Jeg kunne ha skrevet akkurat det samme selv, 38+2.

Men du får ringe føden å høre hva dem syns hvis du føler det er unormalt.

lykke til :)

Skrevet

Samme her. Har hatt det sånn i flere uker. Jeg har litt høyt blodtrykk, men ellers ingenting galt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...