Gå til innhold

URETTFERDIG !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her går eg gjennom ivf uttak med overstimulering og det hele får positiv test som viser seg og være kjemisk. Koffer skal det ende slik kan ikke positiv test være positiv test

Her strever eg me masse hormoner og greier mens venner har et samleie så popper de ut unger... Eg lei og knekt og mister troen på at det ska gå bra...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅÅÅÅh, jeg føler sÅnn med deg, disse kjemiske er sÅ tunge, en helvetes berg og dalbane!!

Var det din første? Den er værst, da tenker man gjerne ikke tanken pÅ at en positiv test kan vær noe annet enn en graviditet, heeeelt knusende! :(

Selv har jeg hatt 10, og fra nr 2 og utover er de jevnt knusende, men heldivis er det ikke mange som opplever sÅ mange, somregel er det én, ogsÅ er neste en EKTE positiv! Og det er deg vettu!!

Hvordan blir det fremover med deg da? HÅperhÅperhÅper du har egg pÅ frys og kan komme igjen snart sÅ du fÅr se fremover! :)

Skrevet

Jeg har 8 på frys så drømmen er Å få starte rett på.

Tror det er første kjemiske ja kan være eg har hatt en etter naturlig prøving og

Skrevet

Jeg hadde de første 9 på naturlig prøving og en på det første ivf-forsøket.

Og med 8 på frys så har du helt sikkert babyen din liggende klar!! Og jeg tror du har god tid til å rekke et fryseforsøk før sykehusene tar sommerferie også! :)

Skrevet

Masse medfølelse!!!

Si til deg selv at du skal ta deg 1 dag med å være trist og sint. Etter endt dag skal du sove bort alt det triste, og så vokne igjen med nytt mot, med masse positivitet og klar for ny runde!

...jeg tenker faktisk at det hele er en duell. Meg/vi mot "det", uten at jeg kan definere hva "det" er.. Kanskje noe som ikke ønsker at jeg skal bli gravid :P Anyway. Jeg tenker at INGENTING skal stå i veien for at vi ikke skal få det som så mange andre par får nesten så enkelt som ved å bare se på hverandre. INGENTING skal tappe meg helt tom for energi! Bare jeg får meg en dag til å være trist og spare opp nye krefter...

Stå på! Og husk hvor flink og tøff du er som går igjennom alt dette!!!

Trøsteklem

Skrevet

Off, kjenner så godt igjen følelsen!! Hadde testdag 23.mai etter første IVF-forsøk, og til min store overraskelse fikk jeg positiv test! Viste seg å være kjemisk... Jeg lå på sykehuset fra 12. til 18.mai med overstimulering. Fikk virkelig knekken av den kjemiske, for selv om jeg selv prøvde å forberede meg på at det kunne være kjemisk, sa folk rundt (inkl sykepleieren) "Neiida, positiv test er positiv test!". Utrolig tunge greier....

Kjenner også på den at mange i min omkrets bare ligger rundt og blir gravide på slump, og det føles mektig urettferdig!

Syns det her var utrolig trist å lese, og sender deg alle gode tanker! Føler virkelig med deg, men håper virkelig at du ikke mister håpet! Din tur kommer også, selv om det kan virke veldig vanskelig å tro nå! Og du har jo noen på frys, så det er jo kjempebra!! :D

Stor trøsteklem fra ei som virkelig forstår hva du føler!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...