Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #1 Skrevet 28. mai 2012 Har en liten diskusjon med mannen hvorvidt kvinner synes det er sexy med caps eller ikke. Personlig synes jeg det er meget usexy, hva synes dere?
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #2 Skrevet 28. mai 2012 Caps er ræva usexy. Hadde jeg likt guttunger, så kanskje, men det gjør jeg ikke
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #3 Skrevet 28. mai 2012 Tommel ned. Får menn til å se enten umodne eller harry ut. Men skyggelue av typen sixpence er sexy
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #4 Skrevet 28. mai 2012 jeg synes det er kjempesexy. Har jeg alltid synes.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #5 Skrevet 28. mai 2012 Ikke noe sexy med en caps, med det er praktisk i sola.
Berta_78 Skrevet 28. mai 2012 #7 Skrevet 28. mai 2012 Syntes det var knall da jeg var 15. På 15-20-åringer.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #9 Skrevet 28. mai 2012 Caps er like lite sexy som solbriller. Begge deler er hendige i sola
Katta_ Skrevet 28. mai 2012 #10 Skrevet 28. mai 2012 Altså, baseball caps kan være veldig sexy på noen. De er litt kraftigere. Nå er jo jeg ganske ung også da, og kan ikke helt se for meg at jeg vil mene det samme om 10 år. MEN det finnes ikke noe mindre sexy enn disse volvo capsene feks. usj
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #11 Skrevet 28. mai 2012 Jeg blir KJEMPEflau hvis mannen min på 36 år velger å ha på seg caps. Jeg syntes det ser skikkelig teit ut på en voksen mann
I scream for icecream! Skrevet 28. mai 2012 #12 Skrevet 28. mai 2012 Det kommer helt an på personen, capsen, alderen og jah, alt. Sånn generelt synes jeg en fin baseball eller "hiphop"caps kan være sexy både på jenter og gutter, mens sånne Felleskjøpcapser er skikkelig harry og usexy. Jeg synes forøvrig solbriller kan være råsexy, siden en over her nevner det. Det kommer også helt an på personen og typen briller.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #13 Skrevet 28. mai 2012 Usexy på menn. Hinsides stygt og harry på kvinner. Funker bare på gutter under 15 år.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 28. mai 2012 #14 Skrevet 28. mai 2012 Usexy. Funker kun som solbeskyttelse, alternativt på smårips på under 18.
Gjest Heartbroken Skrevet 28. mai 2012 #16 Skrevet 28. mai 2012 Jeg syns mannen min er tøff med caps, men så bruker han den bare når det er nødvendig da. Enter på fjellturer eller når han jobber ute i regn. Men enig i at det må være en skikkelig caps, de reklamegreiene er skikkelig stygge! Solbriller kan og være råsexy - men her som alle andre steder kommer det an på både mannen og brillene
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #17 Skrevet 28. mai 2012 Artig med en del svar. Jeg ser at mannen kanskje har litt rett ettersom at noen har svart at de kan like det, men jeg har vel overvekten av kvinner på min side. Skal sies at han bruker ordentlig caps og bruker golfen som unnskyldning. Jeg synes nok at mannen har litt for langt hår om dagen og det ser ikke bra ut når håret stikker ut under capsen. Når han tar den av kan man godt se at han har brukt caps. Synes i hvertfall han må ha litt mer orden på håret før han kan bruke den, og så behøver han da ikke bruke den i bilen og innendørs etc.. Om det er knall sol så skjønner jeg det jo. Jaja, jeg kan vel ikke akkurat nekte han å bruke caps, men han er myye mer sexy uten!
Gjest Miryks Skrevet 28. mai 2012 #18 Skrevet 28. mai 2012 Sexy, mnjææ. Praktisk, ja! Mannen synes caps er utrolig lite attraktivt, men jeg finner det utrolig kjekt i f.eks stallen
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #19 Skrevet 28. mai 2012 sexy nei, men heller ikke usexy om det er ute i sola og et naturlig sted/værforhold å ha på seg denne. Men ser bare dumt ut i mine øyne med mannfolk som går rundt i det inne, eller om det er veldig overskyet også videre. At barn og tenåringer flyr rundt i det over alt er en ting men når man kommer opp i voksen alder kler man seg etter forholdene. Blir litt som om en dame skulle gå med stråhatt inne for.eks.
Von Hertelhofen Skrevet 28. mai 2012 #20 Skrevet 28. mai 2012 Det er sexy hvis det er behov, sol f.eks. Å gå med caps inne er som å gå med ski på asfalten. Ser dumt ut. Kjenner en som gikk med caps hele tiden fordi han hadde mistet masse hår. Var vel 27 år og hadde ganske mye måne. Skjønner det da.
Liv & Røre Skrevet 28. mai 2012 #22 Skrevet 28. mai 2012 Min mann bruker caps for å unngå å bli solbrent på issen og skygge øynene for sola siden han ikke kan bruke solbriller pga briller. Ikke spesielt sexy, men det ha sin hensikt. Dessuten er det ikke capsen som gjør han sexy, men han selv.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #23 Skrevet 28. mai 2012 På noen ja, kommer helt an på resten av stilen! Selv er jeg litt svak for caps og hettegenser.. Er ikke så gammel enda da
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #24 Skrevet 28. mai 2012 Damer med caps eller hatt er så jævlig! caps er kult på gutter på 14 år eller narkomaner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå