Gå til innhold

Positiv test, men...

Anbefalte innlegg

Sitter her med en positiv test fra i dag som viser gravid 2-3, men tør ikke slippe jubelen løs! Hadde en kraftig blødning for ca 3 uker siden over 4 dager, 1 uke før ikm. Hadde litt småblødninger i en ukes tid etterpå. Har vært og tatt blodprøve hos lege for å måle hcg, får svar på den første i morgen, så må jeg vel ta en til og vente noen dager til... Nervepirrende dette!! Mistet jenta vår i uke 22 for to og en halv måned siden, så det er blandede følelser... Og nå forstår jeg ingenting av hvordan kroppen min oppfører seg!;-) Skal bli godt å få noen svar!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143940350-positiv-test-men/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg vil fortelle deg at vi er så og si i samme båt, bare at vi sitter igjen med forskjellige følelser.. :)

Trodde jeg skulle ha el den her helga, og har hatt positive el tester hele helga, og bare på skøy tok jeg en digital graviditets test i dag som viser 2-3 uker gravid.

Hadde mensen som vanlig for noen uker siden, men var nok gravid selv om den kom. Noen ganger får man mensen selv om en har blitt gravid. Håper du for gode resultater hos legen i morgen da!

Tusen takk for gode ord, søte dere! Jeg trengte de i dag!

Det blir spennende å se hva resultatene fra legen i morgen sier, men siden jeg fikk gravid 2-3 hjemme i dag, antar jeg ikke at de fra legen sier noe annet ;-) Men må vel se om hcg-nivået øker slik det skal... og det må jeg vente enda noen dager på... Usj, det er nervepirrende å gå slik og vente...

Annonse

*sukk* Da har jeg vært hos legen igjen... Fikk beskjed om at verdiene på blodprøven fra onsdag var veldig høye, men at de ikke ville si noenting enda. Dvs. jeg er gravid per definisjon ut av verdiene, men pga. bldøningene kan jeg ha mistet, må se hvordan det utvikler seg... Så fikk jeg beskjed om at det m-å-t-t-e være 2-3 dager mellom hver blodprøve, mellom onsdag og tirsdag er det mer enn 2-3 dager, så denne testen ville ikke være gyldig.... Så, jeg måtte komme tilbake på torsdag for nye blodprøver, kunne evt. få resultatet fra testen i dag på fredag igjen, og kunne da få en indikasjon på hvilken vei det går... Men det endelige svaret får jeg ikke før på neste tirsdag igjen... Himmel!! Blir litt oppgitt altså... Særlig når de sier at de hadde diskutert det på fredag at det beste hadde vært om jeg hadde kommet inn på fredag for en ny test. Jeg jobber 2 minutter unna, så kunne bare løpt ned og tatt den testen om jeg hadde visst det... :-(

Vel vel, bare å vente... selv om det er vanskelig å gå rundt å ikke vite om jeg er gravid eller ikke...

Heisann.

Syns dette høres meget positivt ut:)

Jeg hadde stor blødning med klumper da jeg var 5+3.Var heelt sikker på at jeg hadde mistet.

Men da jeg kom på ul 3 dager senere var det liv laga.

Jeg blødde i to uker etter denne blødningen , mest brunt som er gammelt blod.

Fikk beskjed om at det er vanlig etter en større blødning å småblø en stund etterpå..

Nå er jeg 26 uker på vei:)

Håper dette går din vei.Krysser fingrene!!!! :)

Så leit at du mistet jenta di:( Må ha vært forferdelig.

ønsker deg masse lykke til!

Endret av *Smiley*venter nr 3 :):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...