Musemorbr / Skrevet 27. mai 2012 #2 Skrevet 27. mai 2012 Du tenker som i feriebytting? Vi har vurdert det. Min onkel byttet med en familie de kjente til fra før via jobb. De bor i tromsø, og den andre familien i paris. Det hadde visst gått veldig fint.
Mandalas Skrevet 27. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2012 Ja, boligbytte heter det vel. At man finner en annen familie/par (på en nettside) og rett og slett bytter bolig med dem i ferien. Virker jo ganske genialt, men risikabelt også..
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2012 #4 Skrevet 27. mai 2012 Syns det virker ganske gøy og moro, men vet ikke om jeg hadde turdt det. Da måtte jeg nok hatt et lager eller noe der kunne plassert personlige eiendeler og ting jeg var redd for men er jo sikkert ikke verre å leie ut huset enn hytta da. Er jo mange som leier ut hytter og feriehus gjennom Novasol og lignende.
Musemorbr / Skrevet 27. mai 2012 #5 Skrevet 27. mai 2012 Jeg tenker at om vi prøver det, kjører vi alle verdisaker over til mine foreldre. Greit å være føre var. Det er en sjans å ta ja, men sikkert veldig gøy. Men man må jo ha noe å tilby da. Må jo bo attraktivt til. Skulle jeg byttet med noen måtte det være med noen som bor sørpå og ville ha nordnorgesferie i landlige strøk, men ikke i lofoten. Ikke så mange som vil det, tror jeg. Det blir sikkert for usentralt. Så det blir nok med tanken for vår del.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2012 #6 Skrevet 27. mai 2012 Går nok sikkert greit så lenge du ikke er redd for at ting kan bli oppskrapa/ødelagt osv. Alle behandler ting likt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå