toband Skrevet 27. mai 2012 #1 Skrevet 27. mai 2012 var på ultralyd i uke 19, den ordinære, og alt så helt fint ut! Ikke hatt noen problemer i det hele tatt! Nå nærmer fødselen seg, 2,5 uker igjen, og jeg er plutselig veldig redd for at det skal være noe galt, eller skje noe under fødselen... fødte for 8 år siden og da gikk alt helt fint! flere som er redde og har samme tanker som meg......? evt hva kan jeg gjøre for å få bort redselen?
Netti*** Skrevet 27. mai 2012 #2 Skrevet 27. mai 2012 Tror det er helt normalt så nærme fødsel at sånne tanker melder seg. Har hatt sånne tanker rett før termin med mine. Men heldigvis uken før har det sluppet taket og jeg har tenkt det kommer det som kommer. Er jo litt sånn de siste dagene før ul også, at man tenker på alt man kan få beskjed om... Normal prosess å gruble litt over det som kommer. Går nok kjempe bra :-))) masse lykke til når lillingen kommer ;-)
Bamsemams74 Skrevet 27. mai 2012 #3 Skrevet 27. mai 2012 Husk at du er i hormonenes vold også! Ikke alltid så lett å holde orden på følelser og tanker. Men ta kontakt med jordmor eller den du går til oppfølging hos for en samtale om det som bekymrer deg. Det kan hjelpe å få luftet tankene, få høre at man er helt normal og at ting helt sikkert kommer til å gå fint:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå