Gå til innhold

Har noen av dere opplevd dette etter p- pillelsutt?

Anbefalte innlegg

Slutta på Yasmin for tre uker siden og har plutselig får suuper- sensitive pupper, masse utflod (sorry detaljer) og lagt på meg! Så frustrerende med de kiloene:(

Kan ikke huske at det har vært slik de andre gangene jeg slutta på p- pillen.. er ikke sikkert det har noe med pillen og gjøre i det hele tatt, men det kom så brått at jeg føler det er en sammenheng. Flere som har/ har hatt det sånn?

Fortsetter under...

det er litt rart det der med piller, fordi en sier at dersom en har gått lenge på dem, må en regne med å gå flere mndr uten, for å kunne bli gravid... samtidig sier de at dersom en glemmer piller EN dag, må man bruke kondom resten av perioden for å være sikker... hmmm...

• 2 uker senere...

Annonse

Hei, og takk for svar.

Var nok ikke gravid nei, fikk mens på forventet dato så alt er i rute. Kiloene rant plutselig av de også.. kanskje det bare var tilfeldig:)

Men rart med disse pillene ja, de forrige gangene jeg slutta fordi jeg ønsket å bli gravid så klaffa på første eggløsning etter pilleslutt!

Blir allefall ikke mer piller på meg, føler på dette med bivirkninger..blir allerfall deprimert av å gå på de! Mannen min sier jeg er HELT annerledes nå (humøret altså) enn det jeg var når jeg brukte de. Blir baby comp heretter;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...