Gå til innhold

Har noen av dere opplevd dette etter p- pillelsutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slutta på Yasmin for tre uker siden og har plutselig får suuper- sensitive pupper, masse utflod (sorry detaljer) og lagt på meg! Så frustrerende med de kiloene:(

Kan ikke huske at det har vært slik de andre gangene jeg slutta på p- pillen.. er ikke sikkert det har noe med pillen og gjøre i det hele tatt, men det kom så brått at jeg føler det er en sammenheng. Flere som har/ har hatt det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Du er ikke blitt gravid da ?

Skrevet

jeg har gått på Yasmin i årevis, og sluttet og begynt igjen, ettersom... jeg har kun hatt de symptomene du beskriver EN gang, og da var jeg blitt gravid !!! ta en test !

Skrevet

Jeg fikk nesten samme sympt. Etter å ha slutta med pillen, rett etterpillemensen. Var gravid jeg også.

Skrevet

det er litt rart det der med piller, fordi en sier at dersom en har gått lenge på dem, må en regne med å gå flere mndr uten, for å kunne bli gravid... samtidig sier de at dersom en glemmer piller EN dag, må man bruke kondom resten av perioden for å være sikker... hmmm...

Skrevet

Ikke lett å bli klok på nei. Hadde ikke jo problem og bli gravid sist etter pilleslutt iallefall. Har hørt det kan ta noen mnder etter slutt jeg også. Stemte heldigvis ikke ;-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei, og takk for svar.

Var nok ikke gravid nei, fikk mens på forventet dato så alt er i rute. Kiloene rant plutselig av de også.. kanskje det bare var tilfeldig:)

Men rart med disse pillene ja, de forrige gangene jeg slutta fordi jeg ønsket å bli gravid så klaffa på første eggløsning etter pilleslutt!

Blir allefall ikke mer piller på meg, føler på dette med bivirkninger..blir allerfall deprimert av å gå på de! Mannen min sier jeg er HELT annerledes nå (humøret altså) enn det jeg var når jeg brukte de. Blir baby comp heretter;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...