Gå til innhold

Når kjenner dere mest liv?

Anbefalte innlegg

Er det på morgnen,kvelden eller kanskje etter mat? Jeg kjenner litt aktivitet hver dag nå, og spesilet når jeg slapper av( hvis det er babyen da). Hva med dere? Er 16 uker i morgen og førstegangs.....

Klenner litt knipsing men også litt stikking. Stikkingen er mer ubehagelig. Kan begge deler være babyen? Det er ikke sånne kramper jeg mener. Mer sånn at noe stikker mot ryggen hvis dere skjønner?

Sorry at jeg gnåler så fælt om dette men jeg er så utrolig ivrig ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143940241-n%C3%A5r-kjenner-dere-mest-liv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mammantil2prinser

Jeg er bare rett over 13 uker, men nå når det har vert så fiiiint vær<3 så har jeg jo solt meg. Da låg jeg rett ut på terassen og er 110% sikker på at jeg kjente baby, men har fått høre at jeg hadde morkake på fremre vegg og kom til å kjenne liv seint, så slo det liksom fra meg. Nå har jeg fått avklart at jeg ikke har morkaken liggende der, så da var det kanskje spark jeg kjente likvell.

Forrigie gang tror jeg det som oftest var spark på dagen og kanskje etter kald drikke :) Gleder meg til å kjenne liv som er LIV nå altså :) Et par uker til tenker jeg! :D

Her er det helt klart mest liv etter jeg har spist. Jeg er 20+5, og nå har det blitt så kraftige spark at jeg kan se at magen beveger seg litt når han sparker. :)

Virker også som han blir litt "irritert" når jeg sitter litt sammenkrøket, og han får dårligere plass, da begynner han også å sparke.

Er super-deilig følelse. :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...