Gjest sug lut Skrevet 27. mai 2012 #1 Skrevet 27. mai 2012 Sånne som man har inne i buketter, fx, med vann i og et hull i lokket til å stikke blomsen ned i? Trenger en haug, men vet ikke hva jeg skal søke på.
Gjest Siklerotte Skrevet 27. mai 2012 #2 Skrevet 27. mai 2012 På engelsk heter det floral water tube, vet jeg, men akkurat hva det heter på norsk er litt verre. Men hvis du har god nok tid til å vente på de, fins det flust på Ebay under det engelske navnet.
Gjest sug lut Skrevet 27. mai 2012 #3 Skrevet 27. mai 2012 På engelsk heter det floral water tube, vet jeg, men akkurat hva det heter på norsk er litt verre. Men hvis du har god nok tid til å vente på de, fins det flust på Ebay under det engelske navnet. Jøss, da vet jeg det i alle fall på engelsk, kult! Ebay kan nok ta for lang tid. Men jeg kan prøve å gågle litt og se meg rundt.
Gjest Siklerotte Skrevet 27. mai 2012 #4 Skrevet 27. mai 2012 Ja, kanskje ikke så mye hjelp, men jeg har googlet lenge og vel nå, og selv om jeg prøver aller mulige kombinasjoner av ord, er det nok ikke mulig å finne en norsk nettside som selger og sender. Men du får garantert tak i det i en blomsterbutikk, de kan vel ikke være så kjipe at de ikke kan selge noe videre? Jo, kanskje, men prøv. Og hvis det ikke løser seg, kan du få sendt ting fra USA rimelig fort (vi snakker noen dager, toppen) - så lenge du betaler for express mail.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå