Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i dag 7 dager på overtid, førstegangsfødende og bor 1 og halv time unna sykehus. Var på kontroll ved sykehuset når jeg var 5 dager over. Etter mye om og men ble jeg sendt hjem igjen, og skal ha ny kontroll i morgen. Grunnen til at de ikke visste om jeg skulle legges inn eller ikke var at morkaket var delvis forkalket, samt lite fostervann.

Siden i går morgen har jeg hatt slimete brunlig (blodtilblandet) utflod? Kan dette være slimproppen? Hadde rieaktivitet tidlig på morgenen i dag, men dette stoppe opp. Kan det være fødsel som endelig er på gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så idiotisk å sende deg hjem 7 dager på overtid med svekket morkake osv. Akkurat på det med overtid synes jeg helsevesenet er helt molbo. Kan de ikke bare sette i gang!!

Det hørtes jo ut som det er noe på gang. Ring og sjekk med føden at det er som det skal være i og med morkakeforkalkningen.

Skrevet

Det kan være tegn det, men også tegn på at du har vært undersøkt siden det er brunlig. Mine fødsler starter med murring i magen endel slim til slimproppen går (en tykk gele klump med litt blod i) så kommer riene tettere og tettere... Vet ikke om dette svaret hjalp noe. Håper den lille vil ut snart, masse lykke til :-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...