Gå til innhold

18 uker i dag kjenner du livmoren din ???hvor?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei. det er så klart forkjell på alle kvinner hvor lang det er opp til navlen. uke 16+1 var jeg rett til der navlen begynner og det er 14,5 cm ca. som ligger under den streken på percentillkjemaet men innen normalområde/det grønne feltet.

nå som jeg er 17+6 er den litt over navlen tror jeg. prøver å kjenne etter men finner liksom ikke helt "enden". men kjenner sparka lenger opp enn sist jeg vart målt symfysemålet. er andregangs gravid. denne gangen føler jeg den lille har god plass til sidene også.

Jeg leste også på barn i magen at livmora skulle være halvveis opp til navelen nå,noe jeg bare tenkte at antageligvis ikke stemte for meg. Så leste jeg på babyverden hvor det står at hvis man legger to fingre under navelen så kjenner man toppen av livmora.det passer bedre for meg. Men den er også litt høyere på morgen med full blære enn ellers..

Annonse

takk for mange svar, da slår jeg meg til ro med de at det står endel tullball her å der ... ;) har ikke vært på kontroll siden uke 12 det var da første og neste kontroll er om 2 uker ... har ikke vært mulig å få time før ... er ltt synd synes jeg å miste den jeg skulle hatt uke 16-17 .. sku så gjerne hørt hjerte lyden til ''lille''

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...