Gå til innhold

Noen som kan anbefale en babycall?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det må være mulighet for å bruke begge delene på batteri, men samtidig at de kan lades og være på:-)

Hadde vært fint med litt rekkevidde slik at man kan nyte sommerkvelder på verandaen, og likevel være trygg på at baby høres:-)

Anyone??

Skrevet

Egentlig ikke en baby call, men jeg vil anbefale Appen som heter "Baby Monitor" for iphone/ipad. Men det krever to i-enheter i form av iphoner eller ipad. Så kan man bruke den ene som child-unit og den andre som

parent-unit! I tillegg kan man se video av barnet, snakke til babyen og spille noen lullabys! Ikke testet den ut på barn enda, men den funker fint (iallfall med kombinasjonen ipad og iphone)

Skrevet

Kjempefornøyd med vår fra neo nate. Lang batterilevetid, små enheter, begge er trådløse, små ladestasjoner, viser temperatur på babyenheten (slik at du ser hvor varmt det er inne hos babyen på foreldreenheten). Kan stille inn alarm slik at den piper ved for lav eller høy temperatur (superkjekt i vinter, da kulda slo opp via underlaget, og temperaturen sank betydelig i vognbagen, greit å ha i sommer også, liten ekstra trygghet;) lite stråling er det også fra den. Absolutt verdt pengene!

Skrevet

Vi har kjøpt philips avent. Ble best i test i 2011 og vi kjøpte den på flust.no med trumf poenga våre! :-)

Skrevet

Vi har kjøpt Motorola MBP 36 babymonitor, som har fått bra i test. Nå har vi ikke fått prøvd den sånn ordentlig ennå, men den ser ut til å funke bra. Fås bl.a. kjøpt på Ellos. :-)

Skrevet

vi har super nova å er veldig fornøyd med den. kjøpte den på barnas hus.

Skrevet

Jeg leste at Philips avent med DECT-tekonoligi hadde stråling tilsvarende å bo nær en mobilmast om man la den i vogna/senga sammen med barnet. Det var egentlig den jeg skulle kjøpe, men nå vil jeg ikke den allikevel. Andre som har hørt om dette?

Hvilke stråler minst?

• 3 uker senere...
Skrevet

Neonate BC-5000A har lavest stråling av alle babycall på det norske markedet. Jeg leste en test for kun en uke siden hvor et tysk laboratorium hadde testet stråling fra 10 ulike babycall og Neonate BC-5000A kom best ut mtp stråling. (ICRT, International Consumer Research & Testing.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...