Malin*lykkelig* Skrevet 26. mai 2012 #1 Skrevet 26. mai 2012 Mistenker at slimproppen gikk på torsdag kveld når jeg og min kjære hadde sex. Plutselig var det SKIKKELIG slimete midt under akten, og jeg kan ikke tro at det skyldes noe annet. De to siste dagene har også magen min vært helt i ulage; altså veldig løs. Jeg har ikke spist noe annet enn det jeg normalt spiser. Kan det være at fødselen kommer til å starte snart? Fortsatt 26 dager igjen til termin.
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 26. mai 2012 #2 Skrevet 26. mai 2012 Jeg og hadde det sånn sist gang jeg var gravid. Var sikker på at slimproppen gikk for jeg hadde så mye slim ved sex, men når den faktisk gikk var jeg ikkei tvil, og det var mange uker etterpå. Den er som den tråden i egga liksom, bare litt større, og helt fast å ta i liksom, blank og litt blodtilblandet.
<3 2G <3 Skrevet 26. mai 2012 #3 Skrevet 26. mai 2012 Mistenker at slimproppen gikk på torsdag kveld når jeg og min kjære hadde sex. Plutselig var det SKIKKELIG slimete midt under akten, og jeg kan ikke tro at det skyldes noe annet. De to siste dagene har også magen min vært helt i ulage; altså veldig løs. Jeg har ikke spist noe annet enn det jeg normalt spiser. Kan det være at fødselen kommer til å starte snart? Fortsatt 26 dager igjen til termin. Til meg kom løs mage først, så gikk proppen på dagen, men proppen kan gå flere ganger:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå