Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #27 Skrevet 26. mai 2012 Bremses?! Ville hun i det hele tatt fått behandling dersom du ba om det? Jeg håper da virkelig ikke Helse - Norge bruker penger på jenter som potensielt kan bli 1.80! Jeg er selv 1.78, søsteren min er 1.82, min beste vennine er 1.80, og en annen nær vennine er 1.83. Det er ganske vanlig å være såpass høy for nordiske kvinner!
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 26. mai 2012 #28 Skrevet 26. mai 2012 Skjønner ikke hvorfor folk vil tukle med barns natur og hormoner. TIlførsel av hormonelle preparater kan føre til sykdommer, overvekt eller sterilitet. Hadde hun blitt estimert til over 2 meter, så hadde jeg KANSKJE skjønt det.
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. mai 2012 #29 Skrevet 26. mai 2012 Jeg er 180 og bruker 42 i sko. Nå er det ikke høyden som gjør at jeg sliter med å finne klær, men bredden;) Bukser er ikke et problem. Heller ikke sko. Fikk og beskjed om av legen på sykehuset at jeg var som skapt for å føde. Høye kvinner er flott!
2tal Skrevet 26. mai 2012 #30 Skrevet 26. mai 2012 Jeg er 179,5 og har aldri hatt problemer med høyden min. Min mann er 1,90. Vi har to høye jenter sammen og ville aldri vurdert å bremse veksten deres med mindre de var estimert til rundt 1,90.
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 26. mai 2012 #31 Skrevet 26. mai 2012 Jeg synes også at høye damer er fantastisk flott! I familien min er "alle" små, og jeg som er 170 som jente er "veldig høy". hehe Broren min er ca 172, og samboeren hans er 184. Jeg synes hun er helt nydelig:) Det aller beste med henne er at hun bærer høyden sin med stolthet. Hun (og broren min) bryr seg nada om høydeforskjellen, og hun går gjerne med høye hæler på fest. Det er kun positivt:)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #32 Skrevet 26. mai 2012 Jeg er 180 og bruker 42 i sko. Nå er det ikke høyden som gjør at jeg sliter med å finne klær, men bredden;) Bukser er ikke et problem. Heller ikke sko. Fikk og beskjed om av legen på sykehuset at jeg var som skapt for å føde. Høye kvinner er flott! Godt å høre Du er nok vakker, Skretøsa Vekt avgjør hvertfall ikke utseendes "vakkerhetsgrad", for det vakreste mennesket jeg vet om, er overvektig, like høy som meg, skikkelig svart i huden og så vakker at få kan måle seg med det Og hun er i slekt med meg Og det nest vakreste, er ei venninne som også er like høy som meg og veier ca 90 kg. Hun er barmfager og vakker. Et vakkert smil, og hun får bare komplimenter Jeg vil bare mitt barn det beste, og en av bekymringene har ligget i lengeveksten hennes. Ser ut til at det alikevel ikke er noen bekymring utfra dere lange kvinners svar her i tråden Jeg er ikke perfeksjonist, og jeg er IKKE perfekt selv. Men funksjon og best mulig funksjonalitet i samfunnet er mitt mål. Så da får det bli som det blir Hun er vakker for meg uansett hva, min datter Og har mange eksepsjonelt gode menneskelige egenskaper i tillegg Jeg elsker min datter, bare slik at det er sagt igjen HI
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. mai 2012 #33 Skrevet 26. mai 2012 Jeg er 180 og bruker 42 i sko. Nå er det ikke høyden som gjør at jeg sliter med å finne klær, men bredden;) Bukser er ikke et problem. Heller ikke sko. Fikk og beskjed om av legen på sykehuset at jeg var som skapt for å føde. Høye kvinner er flott! Godt å høre Du er nok vakker, Skretøsa Vekt avgjør hvertfall ikke utseendes "vakkerhetsgrad", for det vakreste mennesket jeg vet om, er overvektig, like høy som meg, skikkelig svart i huden og så vakker at få kan måle seg med det Og hun er i slekt med meg Og det nest vakreste, er ei venninne som også er like høy som meg og veier ca 90 kg. Hun er barmfager og vakker. Et vakkert smil, og hun får bare komplimenter Jeg vil bare mitt barn det beste, og en av bekymringene har ligget i lengeveksten hennes. Ser ut til at det alikevel ikke er noen bekymring utfra dere lange kvinners svar her i tråden Jeg er ikke perfeksjonist, og jeg er IKKE perfekt selv. Men funksjon og best mulig funksjonalitet i samfunnet er mitt mål. Så da får det bli som det blir Hun er vakker for meg uansett hva, min datter Og har mange eksepsjonelt gode menneskelige egenskaper i tillegg Jeg elsker min datter, bare slik at det er sagt igjen HI Så hyggelig sagt, tusen takk:) Datteren din er nok nydelig, og idag synes jeg ikke 180 er noe å snakke om;) hadde hun derimot blitt nærmere 2 meter hadde jeg vurdert det;)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #34 Skrevet 26. mai 2012 180 her også. Man får kjøpt bukser med ekstra innerbenslengde, så kan ikke si jeg har hatt problemer med å få tak i klær . Hæler går jeg også med, men når jeg har hatt kjæreste som har vært på høyde med meg, så har jeg holdt meg til lave hæler. De fleste venninnen mine er mindre enn meg, alt fra 150-175 og alle ønsker de var høyere. Tror ikke jeg ville stoppet veksten på henne.
Gjest vinterbrud Skrevet 26. mai 2012 #35 Skrevet 26. mai 2012 Å være høy er bare greit,selv er jeg 180 cm høy kvinne med en datter som ogsÅ tegner til Å bli høy. Din datter har nok arvet sin fars gener angÅende høyde.Jeg synes ikke at høyden hennes bør bremses ennÅ,men hvis hun ser ut til Å bli rundt 185/190 bør en heller bremse.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #36 Skrevet 26. mai 2012 180 cm her også, og en veldig god veninne av meg er det faktisk og. Har aldrig hatt problemer med høyden, egentlig bare fått positive tilbakemeldinger fra folk. Bruger str 40-41 i sko, passer fint vanlige klær i str m/l (må så klart bare se til at for eks. gensere ikke er for korte). Din datter kommer sikkert til å bli super flott g høy jente
<3frøet<3 Skrevet 26. mai 2012 #37 Skrevet 26. mai 2012 Hei! Jeg er 1.78 høy og det var jeg vel allerede da jeg var 13-14 år. Var stort sett høyere enn alle på barne-og ungd.skolen, men på vgs kom gutta etter. Men høyden har aldri vært et problem, heller tvert i mot! Har alltid fått høre hvor høy og flott jeg er (fra jeg var unge) og dette har nok bidratt til å gjøre meg stolt av høyden min! Jeg har alltid gått høyreist, det tror jeg kommer bl.a. av at jeg fikk skryt for høyden. Tror det kan være viktig for unger som på et eller annet vis skiller seg ut, slik at de ikke prøver å gjøre seg usynlige (t.eks. lute ryggen om man er høy). Klær og slikt kunne være et problem i ungdomsårene, men måtar d lange bukser overalt Hjelp jenta di til å bli trygg på seg selv og stolt av høyden sin, så går nok dette veldig bra! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå