Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk ikke beskjed om å ta noe blodprøve etter ivf runden nå.. er 6 år siden jeg var gjennom dette første gang og tok heller ikke dag blodprøve for å bekrefte svangerskap.. Skal jo ringe til tr.heim og fortelle om resultatet over helga, så kan jo hende jeg får beskjed om det da ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fikk heller ikke beskjed om å ta blodprøve, men bare å ta en vanlig test. Men vi ville selv, pga det er en liten fare for at tisseprøven viser positiv, selv om man har en kjemisk. Vi turte ikke tro på tisseprøven før vi hadde blodprøvesvaret, som var hcg på 176, altså positivt! :)

Skrevet

Jeg husker ikke om vi fikk beskjed om det, men jeg mener en eller annen fortalte meg at det var lurt. Glad jeg gjorde det, for selv om jeg fikk positiv test (cb digital), så hadde jeg hcg på 7 dagen etter, altså kjemisk. Greit å være forberedt til blødninga kom:)

Skrevet

Jeg også hører til st.olavs og må egentlig ikke ta blodprøve, men gjorde det alle gangene. Jeg fortalte jo ikke til fastlegen at jeg ikke må ;) Bare sa at jeg holder med icsi, er gravid og må ta blodprøve. Fikke ikke flere spørsmål.

Den gangen jeg hadde kjemisk, fikk jeg vite det veldig tidlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...