Gå til innhold

Dager igjen, lørdag 26.mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

10 her.

Æsj i dag har jeg en drittdag.... Merkelig når det er så nydelig vÆr, jeg har fri og det egentlig nÆrmer seg veldig at vi får møte lillebror...

Men grunnene er at jeg er nå ufattelig lei (ihvertfall akkurat i dag), lei av ufattelige smerter i bekkenet, lei av den sterke halsbrannen, lei den store store store magen (og kroppen), lei av all ekstra vekten og vannet i kroppen min, og lei av å hele tiden føle meg trett og sliten.... Og så det at jeg nå føler det er en EVIGHET til fødsel og at det aldri kommer til å skje....

Uff sorry skikkelig klageinnlegg, men det blir sikkert kun i dag ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:) 4
Skrevet

19.... hjelp! ikke lenge siden det var 40 synes jeg.... gleder meg stort!

Skrevet

11 dager. Og jeg har det akkurat som deg hi. Er rett å slett drit lei. I tillegg har eg klart å trødd på ein spiker i dag. Fekk heldigvis stivkrampe sprøyte i fjor sommer. Håpe lillemann kommer snart.

Skrevet

50 dager igjen!!!! :D

Skrevet

70 dager igjen :-))) lykke til dere som er så nære :-)))

Skrevet

8 dager, null tegn her og en hikkende jente i magen akkurat nå. Har vasket alt som går ann i huset i dag, fortsatt ingen uroligheter p.g.a slitet... tvi tvi... En dag skal de komme :)

Skrevet

1 dag på overtid.. Er drittlei av kløe over HELE kroppen, varmen hjelper ikke akkurat på heller, men allermest lei av å vente, har så lyst til å møte mini i magen nå!!! :)

Skrevet

Her er det 12 dager igjen :) og jeg er forferdelig utålmodig :-P

Skrevet

0 dager, termin i dag :) Men ingen baby da...

Skrevet (endret)

16 dager igjen, og jeg er også LEI......har en hund som er syk på 5. uka, sykt barn, klarer nesten ikke gå, stå, sitte eller ligge pga verkebekken, beina verker, har vondt i magen, dundrende hodpine, bihulebetennelse på 7. måneden, halsbrann og er dautrøtt pga elendig søvn gjennom hele graviditeten pga kraftig bekkenløsning siden uke 5....skal være SÅ glad når jeg endelig kan få holde lille mirakel i armene mine og dagene blir normale og smertefrie igjen! Puh, det var dagens lille utblåsning.......

Endret av Mrs Blubb
Skrevet

26 dager den 26.mai..... Venter og venter........

Skrevet

15! Og vingler plutselig om jeg er klar eller ikke! VELDIG klar for å bli slank igjen, men litt uklar for å bli alenemor til hele 2 små! :o

Hjelp! Men gleder meg til å møte ham også såklart :D

Skrevet

47 dager....nærmer seg:)

Skrevet

11 dager :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...