Gå til innhold

Tom fostersekk

Lykke13 <3

Anbefalte innlegg

Noen som har opplevt tom fostersekk uten plommesekk på tidli ultralyd? Fostersekken målte opp te ca 1 cm tror eg å legen så ikje veldi positivt på d. Så nå går jeg vel egentligt bare å venter på blødninger:-( er etter sist mensen 7 veker på vei, men føler jeg kan huske at el kom rundt 25 april, noe som då kan bety at eg ikje e komt fult så langt.

Møtte på ein litt vel bestemte lege som sa eg egentli bare må forvente å begynne å blø når som helst:-(

Fortsetter under...

åh, jeg føler med! Jeg har vært gjennom det samme og det er ikke noe gøy. Det ble oppdaget uke 11, men siden gyn ikke var heelt sikker så var jeg til sjekk en drøy uke etterpå og da var det ingen tvil. Og da måtte jeg få abortpiller fordi kroppen min hadde ikke skjønt at noe var feil.

Så jeg synes det er veldig rart å si noe sånt av legen din, for det er ikke sikkert at du begynner å blø! Fikk du ikke en oppfølgingstime eller noen ting?

Jeg sender deg en stooor klem!

Ikke slutt å grin om du har behov for det! Grin og skrik eller hva du trenger så du etterhvert kan klare å komme deg over skuffelsen og drømmen som brast og prøve på nytt når dere orker.

Jeg synes det hjalp å snakke med folk, så enten partner, mamma eller ei god venninne, snakk i vei! Få det ut :)

Eller send meg pm om du ikke vil snakke med noen andre om det fordi de ikke visste og du ikke vil at de skal vite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...