Gå til innhold

Flere som fossgriner uten mål og mening???!! :(

Anbefalte innlegg

Jeg og samboer hadde en teit diskusjon om lukeparkering da vi skulle parkere bilen i dag, og det hele endte med at jeg ble dritsur og han slapp meg av mens han dro å parkerte bilen. Jeg trampet opp trappene og slang meg på senga og begynte å hylgrine!! Har nå grått i seriøst 2,5 timer sammenengende og klarer satan meg ikke å slutte!! Jeg kan ikke engang huske hvorfor jeg i utgangspunktet ble så lei meg, men nå er jeg bare dritlei meg fordi jeg har ødelagt hele fredagskvelden med grining, og samboer har lagt seg... Føler hormonene tar helt overhånd, og jeg er helt hoven og sår i ansiktet etter å ha grini sånn!! Wtf?!

Fortsetter under...

Det er du ikke alene om.. Jeg tåler ingenting heller. Bare en liten diskusjon da samboer sier imot meg så braser jeg ut å tårer.

Å griner til jeg ikke husker hvorfor lengre..

Men trøst deg med det at det blir bedre.. Men går veldig i rykk å napp med disse hormonene.

Jeg er så heldig å ha en samboer som trøster meg hver gang, selv om han var med på diskusjon.. Han skjønner at det er de dumme hormonene og at jeg trenger han når jeg får slike utbrudd.

Prøv å forklar samboeren din situasjonen.. Ikke alle som helt skjønner seg på oss uten at vi forklare dem :-p

Det hjelper hvertfall meg veldig at jeg har en som trøster meg til jeg er ferdig med å gråte.. For man må bare få det ut. Det er det eneste som hjelper :-)

Jeg hadde det sånn en hel søndag etter at jeg kun hadde sovet 4-5 timer på natta. Da var hele dagen min ødelagt og jeg gråt og var så sur som jeg aldri har vært før igjennom hele dagen uten å ha noen anelse på hvorfor jeg var så sur og lei meg. Utrolig slitsomt, men dagen etter var jeg som et nytt menneske igjen :)

Puh! Godt å vite det er flere her! Samboer skjønte til slutt at han måtte TRøSTE ikke OVERSE! :) Endte med at jeg til slutt klarte å slutte å gråte, og ble holdt rundt i heeele natt! Så i dag er jeg superglad! haha!! Må jo bare le av meg selv,.. Samboer begynner å skjønne greia nå da. Hva han skal gjøre og si når jeg får raseriutbrudd eller gråteanfall! :P

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...