Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #1 Skrevet 25. mai 2012 Hei, er det noen som har hatt halsbrann som symptom på graviditet? Jeg fikk det idag, og lurer.........kan jeg være gravid?? Rd 9 i dag:)
RTprøver Skrevet 25. mai 2012 #2 Skrevet 25. mai 2012 Har lest om flere som har hatt halsbrann som symptom ja Siden det er et av få symptomer som ikke kan komme av hormoner osv Men nå er jo folk forskjellige også. Noen har jo ofte halsbrann, og andre ikke. Selv har jeg aldri opplevd halsbrann, så hvis det er et symptom som dukker opp i rugetiden, vil jeg nok absolutt tenke mitt!
Nurse77 Skrevet 26. mai 2012 #3 Skrevet 26. mai 2012 Jeg tror halsbrann kommer på slutten av graviditeten, ifm at magen presser på oppover. Mulig det er vanlig i starten også uten at jeg har hørt om det. Uansett:lykke til!!
RTprøver Skrevet 26. mai 2012 #4 Skrevet 26. mai 2012 Det er nok veldig individuelt, men halsbrann er absolutt et vanlig graviditetssymptom Noen er jo dessverre så uheldig at dem har det fra positiv test og helt frem til fødsel :-/
Gullungen <3 Skrevet 27. mai 2012 #5 Skrevet 27. mai 2012 Hører ikke til her lenger, men må bare svare. Fikk halsbrann bare noen dager etter innsett. Tenkte først det bare var noe jeg hadde spist, men da det kom over flere dager så begynnte hjernen og spinne litt. Så det var mitt første tegn på graviditet. Hadde halsbrann fra da og til tulla var ute. Håper inderlig du er gravid, men håper du slipper 8 mnd til med slike plager. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå