I scream for icecream! Skrevet 25. mai 2012 #1 Skrevet 25. mai 2012 Vet noen hva slags sandaler han kan ha da, og eventuelt hvor man kan kjøpe slike? Eldstemann har aldri hatt problemer med sko, men pappaen til yngste har like føtter og han har alltid slitt med å få tak i sko som passer. Vi hadde trøbbel med tøfler også, og endte opp med crocs. Er det en mulighet ute i sommer også, eller er ikke de så gode utendørs?
moota m storebror&lillebror Skrevet 25. mai 2012 #2 Skrevet 25. mai 2012 Crocs funker fint ute som sandal-lignende. Lillebror har også bred for og høy rist, men ikke sånn ekstremt da. Vi bruker nesten bare viking sko
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #4 Skrevet 25. mai 2012 Jeg som har en gutt med tynne små føtter syns at det bare finnes brede sko.. På Gmax har de masse Aretti sandaler som er ganske brede og høye. skofus og Ecco er brede.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #5 Skrevet 25. mai 2012 Jenta mi har samme problem. Her har vi brukt merkene, ecco og ponny . Ellers så har skoringen hatt sandaler som har vært fin for brede føtter:-)
I scream for icecream! Skrevet 25. mai 2012 Forfatter #6 Skrevet 25. mai 2012 Tusen takk for svar. Vi har kjøpt Viking, men de virker for smale og han vil ikke ha dem på. Skal se på Ponny og Ecco og se om de kan passe.
It's all about me Skrevet 25. mai 2012 #7 Skrevet 25. mai 2012 Timberland har supre sandaler til brede føtter.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #8 Skrevet 25. mai 2012 Samme her (meg altså) Veldig vanskelig å finne pene sko. Her går det mest i converse
♥ Løvemamma ♥ Skrevet 25. mai 2012 #9 Skrevet 25. mai 2012 Coop friends sandalene passet faktisk til vår lille som har brede føtter og høy rist.
3 er nok! Skrevet 25. mai 2012 #10 Skrevet 25. mai 2012 Min erfaring er at ecco er veldig smale, hvertfall i vinter -og joggesko. Viking er generelt kjent for å ha brede sko, hvertfall er de alltid for brede for datteren min. Jeg har også kjøpt et par geox sandaler til henne som er veldig brede over rista, litt for brede for henne egentlig, men hun har forholdsvis smale føtter.
Ooops I did it AGAIN Skrevet 25. mai 2012 #11 Skrevet 25. mai 2012 Min eldste hadde slike føtter, utrolig vanskelig å finne sko til han. Husker at Pony og Skofus var de eneste som passet.
I scream for icecream! Skrevet 25. mai 2012 Forfatter #12 Skrevet 25. mai 2012 Tusen takk for svar, alle sammen! Det blir jeg kjempeglad for! Han har nok usedvanlig brede og høye føtter. De er vanvittig søte, men litt problematiske å finne sko til. Viking har jeg tidligere hørt er brede, men de er altså for smale de også. Skal ta ham med på en liten runde og teste ut de dere har foreslått! Tusen takk for god hjelp!
allabarna Skrevet 27. mai 2012 #13 Skrevet 27. mai 2012 Vi har samme problem her med gutt på snart 2 år. Viking er bredest på vintersko. Tretorn er bredeste støvler vi har funnet. Og nå har jeg kjøpt superfit sandaler til han, synes de var myke og elastiske + lette å åpne/ha løse over vrista. Håper du finner god sko:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå