Gå til innhold

38+5 i dag - noen spørsmål..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei:)

Har masse kynnere (går ikke over når jeg beveger meg), samt en rar følelse der nede - ett trykk/ press nedover..

er d noen som kjenner igjen tegnene? er dette starten på det

O´Store????:))))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres jo lovende ut da :) Masse lykke til ihvertfall! Jeg er også 38+5 i dag, men kjenner ingen verdens ting ;)

Skrevet

laget akkurat en lignende tråd..... :)

Skrevet

satt i går kveld med kynnere/masrier (vet ikke forskjellen;-) ) i ca 2 timer, 4-6 min mellom.. varte 1 min. men da jeg la meg gikk di over..:(

I dag har jeg hatt veldi rar følelse der nede.. hmmm... vi får vente i spenning;-)

Skrevet

jeg også har det sånn. veldig merkelig følelse......

Skrevet

Jeg er vel også deromkring. Har termin 6. juni. Har hatt smerter idag. Tror muligens det er lillebror som har festet seg. Var i en butikk da smertene var på det sterkeste, og jeg ble redd for at jeg ikke skulle klare å komme meg ut på egenhånd. Har også hatt noe råmelk fra brystene idag.

Uansett om det er noe på gang eller ikke, så er det tegn på at det nærmer seg og at kroppen gjør seg klar :) Lykke til alle sammen!

Skrevet

Lykke til alle i hop:)

Skrevet

vannet er gått.. ustabile rier i natt.. nå venter jeg på tette, gode rier:) nå kommer lillesøster "snart" <3

Skrevet

lykke til! Her har det ikke skjedd stort ennå.... Men er fortsatt rar både her og der.... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...