ariel78 Skrevet 25. mai 2012 #1 Skrevet 25. mai 2012 Var inne på sykehuset i går kveld for jeg syns det var litt lite liv i babyen. Alt var heldigvis bra og de sjekket samtidig åpningen siden jeg er på overtid. Der var det 4 gode cm og babyen stod langt nede så jordmor mente her kunne vi reise hjem med baby hvis de hjalp til litt. Hadde mye murringer og tak de første timene, men i dag stilnet det helt av. Plutselig rant det inn med fødende så da valgte vi heller å dra hjem og vente, kan drøye en god stund enda, men godt å vite jeg er godt i gang :-) Noen med erfaring på hvor lang tid det tok før dere kom over i aktiv fødsel ?
Netti*** Skrevet 25. mai 2012 #2 Skrevet 25. mai 2012 (endret) Da skjer det nok noe snart. Men umulig for oss andre å si når. Mange mener jo at kvelden og natten bruker å starte ting. Jeg har vært umoden inntil 3 til 1 1/2 time før ungen er ute. Slik var det med de to siste. Kom inn med masse rier men umoden og plutselig har barna kommet :-) men masse lykke til når det blir skikkelig action, kan jo gå veldig fort når det tar seg opp..:-)) Endret 25. mai 2012 av Netti***
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå