Skinnende Perle Skrevet 25. mai 2012 #1 Skrevet 25. mai 2012 Onsdag 23. mai kl 8.53 kom gulljenta vår til verden. Hun kom i full fart, bare 5,5 time etter at vannet gikk. Alt er bra med oss, og nå venter vi bare på å komme oss hjem å bli bedre kjent og kose oss!!
tre håpefulle Skrevet 25. mai 2012 #2 Skrevet 25. mai 2012 Gratulere!! Da kom hun på tre års dagen til Celine, jenta mi. Hun kom også som et skudd, bare to timer etter vannet gikk!! Kose deg masse, og nyt det!!
BABY-JENTE Skrevet 25. mai 2012 #5 Skrevet 25. mai 2012 Gratulerer! Hvis du bor et sted hvor det er varmt; hvordan var det å føde i varmen? Jeg fødte sist i november, og svettet og svettet som bare det selv uten hjelp av sommervarme.
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 25. mai 2012 #8 Skrevet 25. mai 2012 Grattis så mye, kos dere hjemme!!!
Skinnende Perle Skrevet 26. mai 2012 Forfatter #10 Skrevet 26. mai 2012 Gratulerer! Hvis du bor et sted hvor det er varmt; hvordan var det å føde i varmen? Jeg fødte sist i november, og svettet og svettet som bare det selv uten hjelp av sommervarme. Jeg bor på Vestlandet, så ja det er varmt her. Tror nok en fødsel er varm uansett. Det sies at fødestuene her ligger på riktig side slik at de ikke får sol inn. Jeg holdt på å svette i hjel, men som sagt tror jeg ville gjort det selv om det hadde regnet ute. Da er det verre med barseltiden etterpå på varme rom...
BABY-JENTE Skrevet 26. mai 2012 #11 Skrevet 26. mai 2012 Ja, det tror jeg på! Men nå er det ikke mange dagene igjen før vi får mer normale temperaturer! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå