Gå til innhold

Plutselig kom gulljenta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Onsdag 23. mai kl 8.53 kom gulljenta vår til verden. Hun kom i full fart, bare 5,5 time etter at vannet gikk.

Alt er bra med oss, og nå venter vi bare på å komme oss hjem å bli bedre kjent og kose oss!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere!! Da kom hun på tre års dagen til Celine, jenta mi. Hun kom også som et skudd, bare to timer etter vannet gikk!!

Kose deg masse, og nyt det!!

Skrevet

Gratulerer så masse :)

Skrevet

Gratulerer! Hvis du bor et sted hvor det er varmt; hvordan var det å føde i varmen? Jeg fødte sist i november, og svettet og svettet som bare det selv uten hjelp av sommervarme.

Skrevet

Gratulera så masse :)

Skrevet

Grattis så mye, kos dere hjemme!!!

Skrevet

Gratulerer så mye:)

Skrevet

Gratulerer! Hvis du bor et sted hvor det er varmt; hvordan var det å føde i varmen? Jeg fødte sist i november, og svettet og svettet som bare det selv uten hjelp av sommervarme.

Jeg bor på Vestlandet, så ja det er varmt her. Tror nok en fødsel er varm uansett. Det sies at fødestuene her ligger på riktig side slik at de ikke får sol inn. Jeg holdt på å svette i hjel, men som sagt tror jeg ville gjort det selv om det hadde regnet ute. Da er det verre med barseltiden etterpå på varme rom...

Skrevet

Ja, det tror jeg på! Men nå er det ikke mange dagene igjen før vi får mer normale temperaturer! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...