moota m storebror&lillebror Skrevet 25. mai 2012 #1 Skrevet 25. mai 2012 Har lyst å bestille noen klær, men gidder ikke vente i 1 mnd på klærne
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 25. mai 2012 #2 Skrevet 25. mai 2012 Har bestilt flere ganger og fått pakken innen 1 uke (men da har jeg kun bestilt klær som det står de har på lager)
what a drittkjerring Skrevet 25. mai 2012 #3 Skrevet 25. mai 2012 Jeg bestilte der for noen uker siden. Ventet rundt en uke på pakken Er mulig de har sånn ekspressleveringsservice-ting hvis du trenger den ASAP
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #4 Skrevet 25. mai 2012 bestilt mange ganger. får pakken alt fra 3 dager til en uke etter jeg har bestilt. dette er varer de har på lager.
Cimorene Skrevet 25. mai 2012 #5 Skrevet 25. mai 2012 Jeg bestilte noen barneklær på sist søndag og pakken kom på onsdag Men da var alle klær på lager da.
moota m storebror&lillebror Skrevet 25. mai 2012 Forfatter #6 Skrevet 25. mai 2012 Trenger de ikke asap nei bare hater å vente på pakker, spes fra butikker jeg kan reise til men bare ikke gidder haha Tusen takk for svar alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå