Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke planer om å kjøpe veldig mye ammeklær, men tenkte at det var greit å ha noen singleter nå som sommeren kommer... :-)

Det er jo et hav av nettbutikker der ute....noen som har gode erfaringer med noen? Levering, gode priser osv....

Må ha noe å finne på mens jeg venter...orker jo nesten ingenting i denne varmen,hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg ogå på!

Skrevet

Me too!

H&M har to-pakk ammetopp kort arm til 249, vet jeg. Tenkte ta en av dem, men ville gjerne fått andre tips til hvor en får tak i ålreite ammeklær ;-)

Skrevet (endret)

Jeg har så dårlig erfaring med å kjøpe klær på nettet at jeg har ikke vurdert det en gang . Bestilte to ganger , klær var fine og god kvalitet, men størrelse ble helt feil , enda jeg målte alt som var mulig og fulgte størrelsetabell . Riktignok mange nettbutikker har fine ammeklær , men synes dem er så dyre i forhold til vanlige butikker .

Jeg kjøpte ammetopp 2-pakk på h&m , det r nok samme som nevnt her, og den synes jeg var veldig fin . Har føreløpig bare det, trenger jeg noe mer så får heller kjøpe flere når babyen kommer , og så tenkte å bruke litt vanlige klær men " ammevenlige "modeller da. Men det blir ikke på nettet.

Endret av mamma til s@lma
Skrevet

Lindex har forøvrig noen supergode ammebh`en med blonder på. De er faktisk ganske pene også, i tillegg til at de er brede og gode og sitter godt. Anbefaler virkelig de! Og singleter fra Hm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...