LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 25. mai 2012 #1 Skrevet 25. mai 2012 På onsdag fikk vi satt inn to egg. Det er våres første forsøk, og siden jeg bare fikk ut tre egg (pga fare for overstimulering fikk jeg bare ta litt av eggløsningsprøyten, og da ble det bare tre) og bare to av dem delte seg, fikk vi tilbud om å sette inn to! Flere som har fått det første gangen? Og jeg føler meg sååå gravid;) klart. Tredje rugedag, og jeg kan nesten ikke få på meg bh, kjempekvalm(kastet opp frokosten), og måtte springe på do i natt... Jeg må si dette er helt sprøtt. Vet det bare er alle medesinene, men det er jo til å bli gal av. Og veldig håpefull =)
AnitaLilja Skrevet 25. mai 2012 #2 Skrevet 25. mai 2012 Oi, trodde ikke dem tilbudet det før 3.forsøk jeg?? Uansett, gratulerer så utrolig masse! Hehe, skjønner du føler deg supergravid med de symptoma der! Krysser fingra for at tida går fort og at testen er positiv når den tid kommer!
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 25. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2012 Nei det var det jeg også trodde. Derfor jeg lurte så veldig på om det var flere der ute. Og tusen takk for det du! Jeg synes jo timene går forferdelig seint. Og skulle nesten ønske jeg kunne sovet meg frem en ukestid
Gjest Trulte med to små Skrevet 25. mai 2012 #4 Skrevet 25. mai 2012 Jeg fikk også satt inn 2 egg på første forsøk og kommer nok til å fortsette å sette inn to pga alderen min, jeg er 37 år. Skal til på 3 innsett snart. De tar hensyn ved alder og noen andre faktorer jeg ikke husker... Lykke til!
AkPa Skrevet 25. mai 2012 #5 Skrevet 25. mai 2012 Jeg fikk tilbudet men ettersom at vi fikk ut bare to og et delte seg rett, så vi fikk vi satt inn bare ett.. Dette var første runden, og nå får vi sette inn 3 Om det blir 3 egg på oss ettersom at dette er siste runden for oss...
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 27. mai 2012 Forfatter #6 Skrevet 27. mai 2012 Hmmm. Lurer på vilke faktorer som ble tatt hensyn til hos meg. Jeg er 27 år. Og ellers frisk. Jeg har fått fjernet begge eggledere pga ex.u. Men har ikke noen andre diagnoser som skulle si at jeg ikke kan bli gravid... Jeg håper begge mine egg klorer seg fast. Så kan vi kose oss med tvillinger til neste år. Og masse lykke til med siste runden AkPa! Håper virkelig at det klaffer for dere denne gangen!
Kitticat75 Skrevet 27. mai 2012 #7 Skrevet 27. mai 2012 Hei! Jeg har også satt inn to, dette er vårt første forsøk. Jeg er 36 år, og i Porsgrunn kan man velge om man vil sette inn et eller to på første forsøk når man er 36-38 år. Dette fordi det øker sjansen noe for et friskt barn. Legen sa at det er ca 40% for et barn og av de 40 er 25% for tvillinger... Spennende at det er fler her. Skal på Ul 7. juni... Jeg kjenner meg igjen på disse medisinsymptomene. Sluttet på medisiner når jeg testet positivt, og da mistet jeg endel av gravid følelsen. Ble veldig nedfor, og følte slaget var tapt. Men lille knøtt klorer seg fast! Og noen symptomer har jeg jo ennå.... Lykke lykke til! Vi får holde kontakten her. Klem.
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 27. mai 2012 Forfatter #8 Skrevet 27. mai 2012 Åhh! Gratulerer sÅ masse med positiv test Kitticat75 ! SÅ deilig. Blir spennende og se hvor mange som vokser i magen din da! Jeg har fÅtt testdag den 5. sÅ jeg gleder meg til det. Blir en rar dag pÅ jobb tenker jeg. Uansett vilken vei det gÅr... Jeg kan ikke huske hva legen sa om %er og slikt. Han bare plompet ut med at vi kunne fÅ sette inn to egg, mens jeg kledde av meg. Jeg ble jo helt satt ut. Og sa at det mÅtte min mann fÅ bestemme;) Og han sa at det gÅr vi for. Lurer pÅ om han vet hva han begir seg ut pÅ. Hehe. Det er deilig Å høre om alle sÅ blir gravid. Det letter pÅ trykket kjenner jeg =) Du mÅ kose deg i solen med graviditeten da! SÅ herlig =) Klem til deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå