Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde selv 35 cm i uke 35...har ligget sånn ca på like mange cm tilsvarende uker på vei. Er redd det er litt stort??

Selfølgelig er jo ikke folk redde for å kommentere hvor SVÆR mage jeg har heller...kjempemorro...så jeg føler meg bare som en flodhest for tiden!! Håper lillegutt ikke er svÆr han også;-)

Flere med svÆre mager der ute eller er jeg eneste som ser ut som jeg venter tvillinger...i morgen!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det viktigste er jo at du følger din egen kurve :-)

Jeg ligger på akkurat samme mål, men synes magen er akkurat passe stor og fin. Det er jo bare rett over det grønne feltet, så ingenting å bekymre seg for :-D

Kommer vel litt ann på hvor stor eller liten man er fra før også, jeg har noen kilo ekstra så magen sklir rett inn.

Skrevet

Jeg lå på 38cm og langt over "normalen", men frøkna i magen er ikke noen kjempe. Hun er estimert til litt over 4 kg til termin :)

Skrevet (endret)

38...godt over gjennomsnitt. Venter bare 1, tror rett og slett h*n kommer litt tidligere? Blir stoppet på gata av ukjente som kommenterer... Hvor ble det av folkeskikken?

Snart i mål!

Endret av eviglykke
Skrevet

Ja helt utrolig va folk kommenterer!! Får lyst til å svare; takk det samme!!

4 uker igjen...føler at jeg skal eksplodere når som helst;-)

Men lite å gjøre med det:-) Jeg går i trange klær og viser stolt frem magen <3

Skrevet

jeg var også 35 i uke 35, men har fulgt min egen kurve hele veien, og er ganske lav, så en plass må jo min mage gjøre av seg også :P jeg har ikke fått noen vonde kommentarer enda. eneste var en kunde på jobb som kallte meg for "hun høygravide" i uke 34... men men koser meg med magen jeg, selv om ALT er tungt :P

Skrevet

Huske ikke helt målene mine, men det har ligget litt under gj.snittet hele tiden, og med alle tre guttene mine. Men det som irritere meg litt er folk som allerede i mangen uker/måneder (er i uke 35 nå) har tiltalt meg med "Hei tjukka/en"..... grrrr! vett jo jeg har mage, men jeg vett og at jeg har jo lagt på meg litt på hofter og rompa og, så ikkje spesielt kjekt å bli kalt "tjokken" uansett, eller hva hvas yns dere?? -er jo liksom ikkje på magen jeg er tjukk, spør du meg, det er jo bare koselig, er jo hofte/rompe-partiet som er "tjokt", i mine øyne, da...

ja, så fekk med ut det :-) he,he

Skrevet

hmmm fortsettelse.... vett jo at folk ikkje mene noge vondt med det, men er jo lov å tenke litt, da :-)

Skrevet

Jeg hadde mål på 36 i uke 34, og har fått beskjed om litt mye fostervann + stor baby, han ble UL-estimert til å være 3 kg i uke 34... Så nå håper jeg på jeg ikke går helt til terminen, det er litt for tungt nå og det hemmer meg veldig sammen med bekkenet som ikke er helt bra...

Skrevet

I uke 28 hadde eg 35cm, men eg syns jo eg nesten ikke har mage, me tanke på det er to, men folk har jo lenge sagt at nå er det vel like før ungen kommer, da er det gøy så si, neida enda LENGE igjen. Er i uke 30 i morra <3 <3 Når eg var 27 uker var dem estimert til 1100 g. Skal til ny vektestimerings kontroll på tirsdag <3 <3

Syns det er litt gøy når folk sier eg er tykk, fordi dem sier det på en sånn koselig måte, har jo tross alt vært ekstremt overvektig tidligere å til nå har eg bare lagt på meg 10 kilo og syns det er lite me tanke på at det er to :) Glede meg veldi til å møte exen igjen om ei ukes tid han har ikke sett meg siden eg var i uke 20. Han såg jo stor forskjell på meg fra uke 12 til uke 20 selv om eg følte at eg ikke hadde fått mage.

E

Skrevet

Jeg har et mål på 38,5. Dette ble målt på torsdag og nå har jeg 35 uker igjen. Skal på ul neste mandag, så da får vi se. Jm antydet mye fostervann, men jeg stresser ikke med det før jeg har vært på ul. D er forresten på de siste kontrollene at målet har skutt i været, da. Og som flere her sier, så eier ikke folk hemninger når de buser ut med alskens kommentarer om hvor svær man er... Men det er jo ikke lange tiden før den er (forhåpentligvis) borte da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...