Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Så spennende!Jeg har ikke hatt bivirkninger av noen av medisinene jeg tok. Satte inn to blastocyster 21.august, og testet positivt 30. :) Tør ikke helt å tro at det gikk på første forsøk, men frem til annet er bevist er jeg gravid. Jeg var ikke i tvil om å sette inn to embryoer. Kunne faktisk også tatt imot tre, men det anbefalte de ikke. HCG prøven ligger på normalen for en baby, men får jo ikke vite sikkert hvor mange som festet seg før ultralyd. Masse lykke til!

Fortsetter under...

Hei! Så spennende!Jeg har ikke hatt bivirkninger av noen av medisinene jeg tok. Satte inn to blastocyster 21.august, og testet positivt 30. :) Tør ikke helt å tro at det gikk på første forsøk, men frem til annet er bevist er jeg gravid. Jeg var ikke i tvil om å sette inn to embryoer. Kunne faktisk også tatt imot tre, men det anbefalte de ikke. HCG prøven ligger på normalen for en baby, men får jo ikke vite sikkert hvor mange som festet seg før ultralyd. Masse lykke til!

krysser alt jeg har av fingre for deg. Gud så morsomt!! og gid begge har festet seg. Kanskje dumt spørsmål men hvor har du vært og gjort dette?=) klem

Hei! Så spennende!Jeg har ikke hatt bivirkninger av noen av medisinene jeg tok. Satte inn to blastocyster 21.august, og testet positivt 30. :) Tør ikke helt å tro at det gikk på første forsøk, men frem til annet er bevist er jeg gravid. Jeg var ikke i tvil om å sette inn to embryoer. Kunne faktisk også tatt imot tre, men det anbefalte de ikke. HCG prøven ligger på normalen for en baby, men får jo ikke vite sikkert hvor mange som festet seg før ultralyd. Masse lykke til!
krysser alt jeg har av fingre for deg. Gud så morsomt!! og gid begge har festet seg. Kanskje dumt spørsmål men hvor har du vært og gjort dette?=) klem

Ps: medisinene....kan de påvirke resultatet tror du? går på baby aspirin, estrofen og prednisolon selv og merker jeg blir ør i hodet og litt småkvalm. skal begynne på noe mer to dager før innsetting. går for to jeg også når jeg leste svaret ditt:)))

Tusen takk! Gleder meg. Endelig har jeg klart å bestemme meg :-) De sender meg alle medisinene pr post, så slipper å stresse med noe.

leste nå hvor du hadde vært så se bort fra det tidligere jeg skrev. takket være deg skal jeg også nedover på torsdag og nå kjenner jeg veldig glede etter å ha lest om deg. Ser at vi spiser omtrent det samme foruten at jeg bare begynte med medika for to uker siden, noe som betyr medika i fire uker. litt usikker på hva jeg skal ta etterpå for skjemaet mitt er bare frem til innsetting, men har du forts med noe etter innsetting?

Jeg har vært i Zlin i Tsjekkia. Veldig kjekke og behagelige folk.IVF koordinatoren snakker veldig godt engelsk og svarer raskt på mail.Det som også var et pluss der syntes jeg var at vi slap på reise ned for en første samtale.

Ps: medisinene....kan de påvirke resultatet tror du? går på baby aspirin, estrofen og prednisolon selv og merker jeg blir ør i hodet og litt småkvalm. skal begynne på noe mer to dager før innsetting. går for to jeg også når jeg leste svaret ditt:)))

Det er akkurat de samme medisinene som jeg har brukt/bruker. Jeg har ikke hatt noen bivirkninger.Disse kan ikke påvirke resultatet.Regner med du mener positiv graviditetstest?

Annonse

Tusen takk! Gleder meg. Endelig har jeg klart å bestemme meg :-) De sender meg alle medisinene pr post, så slipper å stresse med noe.
leste nå hvor du hadde vært så se bort fra det tidligere jeg skrev. takket være deg skal jeg også nedover på torsdag og nå kjenner jeg veldig glede etter å ha lest om deg. Ser at vi spiser omtrent det samme foruten at jeg bare begynte med medika for to uker siden, noe som betyr medika i fire uker. litt usikker på hva jeg skal ta etterpå for skjemaet mitt er bare frem til innsetting, men har du forts med noe etter innsetting?

Leste visst ikke frem til siste medling før jeg svarte :)

Jeg tok en nedreguleringssprøyte først. begynte med østrogn tabletter ca 3 uker før innsett. Dagen da eggene ble tatt ut begynte jeg med aspirin,prednisolon og utrogestan (progesteron)i tillegg.Aspirin og prednisolonen tok jeg siste tablettene av i dag. Skulle kun brukes i 5 dager etter positiv test. Skal fortsette med østrogen og progesteron til 3 mnd graviditet.

Bare gled deg. Håper du lykkes første gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...