Anonym bruker Skrevet 24. mai 2012 #1 Skrevet 24. mai 2012 Kun veiedag hver mandag eller er det veiedag den ukedag du melder deg inn? Skrev du dagbok (alt hva du spiste) hver dag i hele medlemmskapet eller bare i begynnelsen? Fornøyd med opplegget?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2012 #2 Skrevet 24. mai 2012 Veiedag mandager... men du kan jo veie hvilken dag du vil og så vente med å registrere det til mandager, evt etterregistrere hvis du ønsker en annen veiedag. Jeg skrev dagbok. Veide og noterte alt jeg spiste den første måneden ca. Etter dette hadde jeg fått en god følelse av hva jeg kunne spise hver dag, og trengte ikke være like sirlig med noteringen.. trodde jeg!.. men, da oppdaget jeg at jeg nok tok litt feil fordi jeg gikk mye mindre ned. Akkurat nå er jeg i en bølgedal mtp motivasjon, så jeg må ta meg sammen og begynne å notere ned alt igjen, samt trene mer. Jeg har gått ned 8 kg på 13 uker (5 kg bak skjema).. Gikk ned en kg i uken de første 5 ukene, men har deretter flatet veldig ut. Går fremdeles nedover, men gjerne bare 200 gr på en uke, og det er litt kjedelig. Jeg vil likevel anbefale vektklubb. Det er veldig mange spennende oppskrifter, handlelistefunksjon og favoritter osv som jeg bruker mye. Kjekt å kunne søke opp kaloriene i ulike ting før man spiser også..
*LilleTroll + spira Skrevet 24. mai 2012 #3 Skrevet 24. mai 2012 Jeg brukte vektklubb før jeg ble gravid med førstemann. Gikk ned 7 kg over fornuftig tid, fornøyd med opplegget. Gav meg en vekker på hva mat inneholder av kcal. Brukte dagboken veldig flittig i starten, etter hvert satt ting mer i fingrene :-) Etter at Snuppa var født brukte jeg hva jeg hadde lært der, uten å måtte melde meg inn igjen :-) Lykke til med en sunn og fornuftig vektnedgang!
Major HotLips Houlihan Skrevet 24. mai 2012 #4 Skrevet 24. mai 2012 Kjempebra for å få kontroll på hva man putter i munnen! Jeg har også brukt den i en måneds tid for å lære meg omtrent hvor mye jeg kan spise og hva ikke minst anbefaler Vektklubb! Dessuten er det en skikkelig god følelse å se de diagrammene over vekta når man får det til
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2012 #5 Skrevet 24. mai 2012 Opplegget virker absolutt, men føler nå at jeg ikke orker å telle kalorier mer. I bunn og grunn dreier det seg om å spise sunt og velge mat med mye fiber (som man egentlig visste på forhånd). Og ikke ta det ekstra måltidet på kvelden som man har lyst på. Vektklubb koster noe, i motsetning til http://www.greteroede.no/roedeklubben/ som visstnok er gratis. Det finnes visst også ei side som heter noe med "næringsmidler" der man kan slå opp. En fordel med Vgs vektklubb er dersom man ønsker å stille spørsmål til proffe veiledere, eller ønsker å delta i slankegrupper på diskusjonsforumet til vektklubben.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2012 #6 Skrevet 24. mai 2012 Hi her. Skal ned...kremt....25 kg. Prøver å bli gravid med sliter. Har to små barn hvor jeg ble fort gravid, men da veide jeg ikke så mye som nå. Håper jeg blir gravid i løpet av de 3 mnd jeg har meldt meg på nå.....begynner mandag!!! Håper jeg blir gravid før alle 25 kg er borte, men at det hjelper å legge om kosten å hvertfall være i gang...
*LilleTroll + spira Skrevet 24. mai 2012 #7 Skrevet 24. mai 2012 Hi her. Skal ned...kremt....25 kg. Prøver å bli gravid med sliter. Har to små barn hvor jeg ble fort gravid, men da veide jeg ikke så mye som nå. Håper jeg blir gravid i løpet av de 3 mnd jeg har meldt meg på nå.....begynner mandag!!! Håper jeg blir gravid før alle 25 kg er borte, men at det hjelper å legge om kosten å hvertfall være i gang... Dette fikser du! Om ikke 25 kg sporenstreks, så er du nok godt på vei ila sommeren :-) Synes det er lettere å holde fokus nå på sommeren. Lengre og lysere dager frister til mer turer og mosjon ute.. I tillegg til at man lett kan spise seg god og mett på deilig magert kjøtt eller fisk som kan slenges på grillen - gjerne med en god salat som tilbehør! Bare ikke gi opp om det stopper opp en periode. Kroppen skal vende seg til nytt redusert kcal inntak, og er fra naturens side "designet" for å holde på fettlagrene. Hold fast ved nytt program, og du skal se det løsner sakte, men sikkert!
Nykar Skrevet 2. desember 2015 #8 Skrevet 2. desember 2015 Jeg har ikke vært fornøyd med vektklubb. Synes ikke det har gitt meg noe. Men det er nok individuelt... For meg synes jeg det er så dårlig at det er en påkjenning for meg å gå inn der. Jeg vil advare mot det, og vil du prøve, så ikke gå ett minutt over 14 dager. Det er bedre å kjøpe et kort abonement å prøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå