Gå til innhold

permisjon fra i morgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg hatt siste dag på jobb i dag , begynner permisjon i morgen . Både glad og trist , har fantastisk jobb med super kolleger, til tross for veldig travel vakt fikk jeg " lykke til " is og frukt og masse , masse klemer .. Hormoner gjorde sitt og tårene rant litt , jeg kommer til å savne dem noe vanvittig , men kan ikke ha alt samtidig, så nå er det lillebror i fokus ;-) skal kose meg i det fine været, kjenner det er ganske tungt å puste i den varmen , men det er max 2 uker til babyen kommer så det klarer jeg å holde ut .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer. Misunner deg både arbeidssituasjonen og kor langt du er kommen.

Skrevet

Herlig!!! Kos deg!! Har termin rett før deg, 13. Så permisjon her også nå :)

Men, hvorfor maks 2 uker igjen? Blir du evt satt i gang? ..litt klar for en "ferdigdato" her ;) Men kan jo fortsatt gå ei uke over ul.termin (Trondheim)..

Lykke til, ihvertfall :)

Skrevet

Herlig!!! Kos deg!! Har termin rett før deg, 13. Så permisjon her også nå :)

Men, hvorfor maks 2 uker igjen? Blir du evt satt i gang? ..litt klar for en "ferdigdato" her ;) Men kan jo fortsatt gå ei uke over ul.termin (Trondheim)..

Lykke til, ihvertfall :)

Skal ha planlagt KS den 8 juni , så hvis babyen ikke bestemmer seg for å komme før , så har jeg 2 uker igjen .

Dette med jobben .. ja ;-) det er mennesker som er gullverdt , og sjefen ikke minst , for selve arbeidssted sliter på samme måte som alle andre . Og så er jeg så heldig at jeg brenner for det jeg jobber med , det har veldig mye å si .

Skrevet

Misunner deg litt å ha "ferdigdato" ;)

Kjenner at selv om dette er barn nr 3, er jeg nok mere lysten på en ferdigdato denne gangen ;)

Lykke til med slutten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...