mamma til s@lma Skrevet 24. mai 2012 #1 Skrevet 24. mai 2012 Da har jeg hatt siste dag på jobb i dag , begynner permisjon i morgen . Både glad og trist , har fantastisk jobb med super kolleger, til tross for veldig travel vakt fikk jeg " lykke til " is og frukt og masse , masse klemer .. Hormoner gjorde sitt og tårene rant litt , jeg kommer til å savne dem noe vanvittig , men kan ikke ha alt samtidig, så nå er det lillebror i fokus ;-) skal kose meg i det fine været, kjenner det er ganske tungt å puste i den varmen , men det er max 2 uker til babyen kommer så det klarer jeg å holde ut .
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 25. mai 2012 #2 Skrevet 25. mai 2012 Gratulerer. Misunner deg både arbeidssituasjonen og kor langt du er kommen.
Fru Grønn Skrevet 25. mai 2012 #3 Skrevet 25. mai 2012 Herlig!!! Kos deg!! Har termin rett før deg, 13. Så permisjon her også nå Men, hvorfor maks 2 uker igjen? Blir du evt satt i gang? ..litt klar for en "ferdigdato" her Men kan jo fortsatt gå ei uke over ul.termin (Trondheim).. Lykke til, ihvertfall
mamma til s@lma Skrevet 25. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 25. mai 2012 Herlig!!! Kos deg!! Har termin rett før deg, 13. Så permisjon her også nå Men, hvorfor maks 2 uker igjen? Blir du evt satt i gang? ..litt klar for en "ferdigdato" her Men kan jo fortsatt gå ei uke over ul.termin (Trondheim).. Lykke til, ihvertfall Skal ha planlagt KS den 8 juni , så hvis babyen ikke bestemmer seg for å komme før , så har jeg 2 uker igjen . Dette med jobben .. ja ;-) det er mennesker som er gullverdt , og sjefen ikke minst , for selve arbeidssted sliter på samme måte som alle andre . Og så er jeg så heldig at jeg brenner for det jeg jobber med , det har veldig mye å si .
Fru Grønn Skrevet 26. mai 2012 #5 Skrevet 26. mai 2012 Misunner deg litt å ha "ferdigdato" Kjenner at selv om dette er barn nr 3, er jeg nok mere lysten på en ferdigdato denne gangen Lykke til med slutten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå