Kosemosepose Skrevet 24. mai 2012 #1 Skrevet 24. mai 2012 De siste dagene har jeg følt meg så hoven og øm i beina. Har vært noen stressende dager! I dag satt jeg med beinet på bordet i 2 minutter - da jeg tok beinet ned hadde jeg et GIGA søkk der bordkanten var borti leggen! Snakker kanskje 2 eller mer cm inn i leggen, og det er der ennå, 30 minutter senere!!! Urk!! Råd mottas med takk!!!
Iselilja Skrevet 24. mai 2012 #2 Skrevet 24. mai 2012 Har ikke noe råd, men føler jeg har låra rett i skoa selv Jeg skylder på varmen
bittelille_persille Skrevet 24. mai 2012 #3 Skrevet 24. mai 2012 Jeg synes det hjelper litt å bevege meg... Sykler en god del (for jeg kan ikke gå noe særlig pga bekkenplager). Og i de periodene jeg ikke har hatt mulighet pga stress eller sykdom, har jeg merket vannet med en gang! å rulle sirkler med føtter og håndledd, gå seg en tur og generelt holde seg i bevegelse skal visstnok være tingen.
Kosemosepose Skrevet 24. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 24. mai 2012 Off... Takk for råd , trodde dette kom nå fordi jeg knapt har sittet stille den sste uka... orker ikke bevege meg mer! Kjipt dette!! Ikke hatt det de to andre gangene jeg har vært gravid... Føler meg så stiv under fotbladene og sår i hele foten!
Hilde35 Skrevet 24. mai 2012 #5 Skrevet 24. mai 2012 Trur det et mange som sliter med dette i varmen. Glad jeg snart skal føde, for begynner å bli lei å ha vondt i ankler og hender. Regner med at vannet blir borte etter fødsel....
eviglykke Skrevet 24. mai 2012 #6 Skrevet 24. mai 2012 Drikk masse vann,hold beina høyt... I følge jordmor det eneste som faktisk.funker å føde,så jeg teller ned og GLEDER meg til å være bevegelig igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå