Gå til innhold

At kjæresten er morsom, hvor viktig er det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får alltid høre av venner, og studiekamerater at jeg er morsom. De ler veldig ofte av mine vitser. Jeg kan være veldig morsom iblant og få folk til å le ;)

Synes det er en god egenskap. Kjæresten min derimot er min rake motsetning. Morsomme ting eller vitser jeg har fortalt folk en dag og forteller videre til han, bare rynker han på nesa av. Ikke kommer han med noe morsomt selv heller, og til og med venninner har innrømmet at han er kjedelig av seg. Det er jeg enig i. Kommer han med vitser er det direkte tørrpinn-vitser, eller noe "dirty-vitser" og spøker som overhodet ikke er morsomme. Hvis han ser jeg har en dårlig dag prøver han heller ikke å muntre meg opp, få meg til å smile eller å spørre hva som er galt, han lar meg derimot bare være i fred.. Lurer på hvor viktig det er for dere at kjærsten deres får dere til å le?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det er veldig viktig for meg. Vi ler sammen hver eneste dag,og det er så deilig:) bodde med xn i 5 år og kan ikke huske jeg noensinne synes han var artig...

Skrevet

For meg er det en viktig egenskap.

Latter forlenger livet; det er det dem sier :)

Her ler jeg og mannen hver dag og humor preger mye :)

Skrevet

Jeg syns det er vitkig at vi kan le sammen, og at han kan få meg til å le. Humor er vikig. Men det må ikke bli for mye klovn heller.

Skrevet

Det er veldig viktig for meg. Å være sammen med faren til ungene føltes til tider som Å være sammen med en stein og kom han med en morsomhet, sÅ var det alltid sarkastisk/ironisk og ofte pÅ min bekostning hvis vi var sammen med andre.

NÅ er jeg sammen med en jeg vil betegne som min beste venn og som jeg ofte ler av sÅ tÅrene triller. Vi har det gøy og det er helt herlig :)

Gjest Miryks
Skrevet

Det er utrolig viktig for meg. Viktigere enn sex, faktisk.

Vi har akkurat samme humor, selv om han er noe stillere enn meg. Jeg er utadvendt, han er mer rolig og tilbaketrukker. Kommer fremdeles med noen herlige kommentarer og vitser fordet ;)

Skrevet

Hehehehe dette innlegget kunne jeg skrevet selv! Samme situasjon her..

Jeg er sprellende, med god humor og får ofte de rundt meg til å trekke godt på smilebåndet. Det synes jeg er supergøy, selvfølgelig :) Men mannebeinet fikk det absolutt ikke til.

Mannebeinet og jeg er ikke sammen lenger, men vi har et barn.

Jeg synes humor er veldig viktig. Jeg trenger en med god humor ;) Topp 3! ( nei jeg slo ikke opp grunnet dårlig humor)

Skrevet

For meg er det veldig viktig. Men jeg skjønte ikke hvor viktig det var før jeg blei sammen med en som var morsom. Han får meg til å le og vi ler mye sammen. Han er min beste venn og kjemien vi har er viktigere for meg enn sex. Det er essensen i forholdet vårt. Vi har veldig lik humor, og er av samme oppfatning at ingenting er for alvorlig til å fleipes med og at humor er en viktig overlevelsesmekanisme i tunge stunder...

Skrevet

Det er vel en av mange egenskaper som man verdsetter.

For å være ærlig så har ikke jeg og samboeren helt samme humor... ikke alltid vi ler av de samme tingene, og ingen av oss som er spesielt morsomme. Men vi kan likevel le sammen, om ikke så veldig ofte. Vi smiler likevel mye sammen. Og vi har det gøy sammen uansett, fordi vi har like interesser ellers.

Jeg kunne aldri gått fra samboeren pga dette, for han har så mange andre gode egenskaper. Han forstår meg, han er tolmodig, han er utrolig snill. Han bryr seg om at jeg og barnet vårt skal ha det bra, og er oppriktig i det han gjør. Han prioriterer absolutt oss, og er villig til å ofre noe for at vi alle skal være fornøyd. Vi har et ganske harmonisk forhold uten mye konflikter, og hverdagene flyter godt. Hadde humor vært en stor del av meg så kanskje jeg hadde sett på det annerledes, men vi er vel rett og slett like "kjedelige" begge to, at det går helt fint ;)

Skrevet

Det er viktig! Altså, en ting er nå at man ikke alltid har nøyaktig samme humor, men jeg synes det er viktig å kunne spøke og le sammen, og ha et generelt positivt syn på livet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...