Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelper det å dekke til magen hvis resten av meg koker i solsteika? og vil man merke ubehag selv før det evt blir farlig for den lille? Koser meg i sola men har ikke turt å sole magen enda..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg sier lillemor i magen klart ifra at hun ikke er så glad i sola! Begynner å sprelle veldig etter at jeg har sittet i solsteika noen få minutter, så da blir det mye skygge på meg ;)

Skrevet

Hos meg sier lillemor i magen klart ifra at hun ikke er så glad i sola! Begynner å sprelle veldig etter at jeg har sittet i solsteika noen få minutter, så da blir det mye skygge på meg ;)

Jeg er 16+6 og kjenner ikke bevegelse enda,så knøttet får ikke sagt fra hvis h*n er misfornøyd... Men kanskje greit å være LITT forsiktig da..

Skrevet

Jeg har solt magen i dag, men det er jo så varmt at jeg spylte meg med hageslangen hvert 5. minutt med kaldt vann.

Skrevet

Er det ikke sånn at babyen snur seg vekk fra det sterke lyset? Kanskje det er derfor den beveger masse på seg ;)

Skrevet

Dersom man ligger med hodet i skyggen og legger for eks ett bade sjal over magen når det begynner å bli varmt så fungerer det veldig fint:) det er jo godt å kunne få litt farge på kroppen når man er gravid:)

Jeg gjorde det samme med første mann!

Og drikk rikelig med kaldt vann:)

Jeg lå på verandaen å solte meg i over 4 timer igår:) deilig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...