Apple80 Skrevet 24. mai 2012 #1 Skrevet 24. mai 2012 Hjelper det å dekke til magen hvis resten av meg koker i solsteika? og vil man merke ubehag selv før det evt blir farlig for den lille? Koser meg i sola men har ikke turt å sole magen enda..
Moden mamma til 3 :) Skrevet 24. mai 2012 #2 Skrevet 24. mai 2012 Hos meg sier lillemor i magen klart ifra at hun ikke er så glad i sola! Begynner å sprelle veldig etter at jeg har sittet i solsteika noen få minutter, så da blir det mye skygge på meg
Apple80 Skrevet 24. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2012 Hos meg sier lillemor i magen klart ifra at hun ikke er så glad i sola! Begynner å sprelle veldig etter at jeg har sittet i solsteika noen få minutter, så da blir det mye skygge på meg Jeg er 16+6 og kjenner ikke bevegelse enda,så knøttet får ikke sagt fra hvis h*n er misfornøyd... Men kanskje greit å være LITT forsiktig da..
live09 Skrevet 24. mai 2012 #4 Skrevet 24. mai 2012 Jeg har solt magen i dag, men det er jo så varmt at jeg spylte meg med hageslangen hvert 5. minutt med kaldt vann.
November-spire-79 Skrevet 27. mai 2012 #5 Skrevet 27. mai 2012 Er det ikke sånn at babyen snur seg vekk fra det sterke lyset? Kanskje det er derfor den beveger masse på seg
mamma`n te Skrevet 28. mai 2012 #6 Skrevet 28. mai 2012 Dersom man ligger med hodet i skyggen og legger for eks ett bade sjal over magen når det begynner å bli varmt så fungerer det veldig fint:) det er jo godt å kunne få litt farge på kroppen når man er gravid:) Jeg gjorde det samme med første mann! Og drikk rikelig med kaldt vann:) Jeg lå på verandaen å solte meg i over 4 timer igår:) deilig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå